اسلامی: ۲۰ فروردین ماه روز وفای به عهد است/ ثبت ۱۵۹ دستاورد هسته‌ای پیام واضحی از تحرک و پویایی

22:48 - 19 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۶۶۵۳
اسلامی: ۲۰ فروردین ماه روز وفای به عهد است/ ثبت ۱۵۹ دستاورد هسته‌ای پیام واضحی از تحرک و پویایی
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: ٢٠ فروردین روز میثاق مجدد و وفای به عهد است و همه ساله این روز را از این جهت جشن گرفته و برگزار می‌کنیم که پیشرفت خودمان را اندازه‌گیری کنیم.

خبرگزاری میزان - به مناسبت ٢٠ فروردین و هفدهمین «سالروز ملی فناوری هسته‌ای» در کشور، محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، گفت: در روزهای آغازین سال ١۴٠٢، روز ٢٠ فروردین که «روز ملی فناوری هسته‌ای» نامگذاری شده است را در کنار نام و یاد شهدا گرامی می‌داریم.


وی افزود: ٢٠ فروردین ماه؛ روز میثاق مجدد و وفای به عهد است. ما همه ساله این روز را از این جهت جشن گرفته و برگزار می‌کنیم که پیشرفت خودمان را اندازه‌گیری کنیم.


اسلامی تصریح کرد: اینکه ببینیم، بسنجیم و تطابق دهیم آنچه را که وعده داده و تعهد کردیم و آنچه را که انجام دادیم؛ تا از آن تاریخ میثاق ببندیم که یک گام بلند‌تر برای دستاوردهای بیشتر در سال‌های آینده برداریم.

رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد:  در سال ١۴٠١ همکاران ما با تلاش گسترده ١۵٩ دستاورد را ثبت کردند که از جنس دستاوردهای دانشی، فناورانه و صنعتی بوده است. بعضی از این موارد در سال ١۴٠١ شروع شد و به نتیجه رسید و بعضی سال گذشته یا  از دو، سه سال قبل آغاز شده بود و اکنون مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی افزود: این دستاوردها حکایت از کار پرتحرک و اقدام نتیجه‌گرای سازمان دارد و نشان می‌دهد که به سمت هدف در حرکت هستیم.

معاون رییس جمهور تاکید کرد: ١۵٩ دستاورد یعنی شما هر ١.۵ روز کاری در سازمان انرژی اتمی یک دستاورد به‌دست آورده‌اید. این مساله پیام واضحی از تحرک و پویایی بوده که به وجود آمده است.

اسلامی ادامه داد: ٢٠ فروردین ١۴٠٢ به زعم ما و با توکل به خدا، نقطه عطفی خواهد شد تا این زیرساخت‌ها گسترش یابد و در پرتو انسجام سازمانی که فرآیند یکپارچه طراحی و ساخت را توانسته محقق کند و بستر این مهم فراهم شده است؛ سال‌جاری شاهد فعالیت‌های گسترده‌تر خواهیم بود

وی در پایان گفت: به امید خداوند و با توجه به این موارد مردم در ٢٠ فروردین سال ١۴٠٣ با دستاوردهای بسیار متفاوت‌تر و‌ کارآمدتری آشنا خواهند شد.

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *