رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دیدار مردمی رییس کل دادگستری استان زنجان در مسجد رضویه کوی رضویه

20:09 - 16 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۶۲۲۲
دیدار مردمی رییس کل دادگستری استان زنجان در مسجد رضویه کوی رضویه
رییس کل دادگستری استان تاکید کرد: حضور مسئولان در میان مردم آنهم در مساجد برای شنیدن صحبت‌ها و دغدغه‌ها  امری لازم و ضروری است.


خبرگزاری‌میزان -حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در ادامه دیدار  چهره به چهره و عمومی با مردم،   امروزچهار شنبه چهاردهم  فروردین  در مساجد که  معاونین قضایی دادگستری  استان  و رئس شورای حل اختلاف زنجان  نیز حضور داشتند، پای صحبت‌ها و مشکلات اهالی و نمازگزاران مسجد رضویه زنجان نشستند.

رییس کل دادگستری استان در ادامه در جمع نمازگزاران کوی رضویه  با اشاره به اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان مسئولان دستگاه قضایی در سراسر استان در مساجد  شهری و روستایی حضور پیدا کرده اند تاکید کرد: حضور مسئولان در میان مردم آنهم در مساجد برای شنیدن صحبت‌ها و دغدغه‌ها  امری لازم و ضروری است.
وی با بیان اینکه علاوه بر  ملاقات مردمی روز‌های یکشنبه هر هفته، دیدار عمومی در مساجد از برنامه‌های دادگستری استان می‌باشد. افزود:حضور در میان مردم آنهم در ماه مبارک رمضان در مساجد یک امر لذت بخش و ارزشمند است و تا پایان ماه میهمانی خدا در تمامی حوزه‌های قضایی ادامه پیدا خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری زنجان در ادامه  از راه اندازی سامانه‌های ارتباطی دستگاه قضا  با مردم آنهم بدون هزینه برای طرح سئوالات و مشکلات قضائی با مسئولان خبر داد.

لازم به ذکر است در این دیدار رییس کل دادگستری استان و هیئت همراه دستورات لازم برای برطرف  شدن مشکلات مردم  صادر کردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *