رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کاهش ۴۲ درصدی جرایم خشن در استان زنجان

13:31 - 18 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۴۲۲۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان زنجان از کاهش ۴۲ درصدی جرایم خشن در استان خبر داد و گفت: سیاست دستگاه قضایی استان این است که تا پایان سال برای کاهش موجودی پرونده‌ها و جمعیت کیفری زندان با برنامه جلو برویم.

کاهش ۴۲ درصدی جرایم خشن در استان زنجانبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، رییس کل دادگستری استان زنجان در حاشیه دیدار چهره به چهره مسئولان دستگاه قضایی و کلیه قضات استان با زندانیان که به مناست ایام الله دهه فجر برگزار شد گفت: رهبر انقلاب فرمودند، همه باید انقلابی باشند، اما قوه قضاییه باید صد درصد انقلابی باشدکه در این راستا وظیفه ما بسیار سنگین است و باید منویات رهبری عزیز را سرلوحه کار‌ها قرار بگیرد.

رییس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: از اولویت‌های قوه قضاییه کاهش جمعیت کیفری زندانهاست که در این خصوص توفیقات بسیار خوبی در استان داشتیم و امروز با قاطعیت عرض می‌کنیم که در استان محکوم به مهریه در زندان نداریم و با همکاری شما همکاران قضایی این امر محقق شده و در بخش نظام بخشی به جامعه ما در جرائم خشن مشکلاتی را داشتیم و استان از این موضوع رنج می‌برد که با تلاش و تدبیر و با یک اقدام خوب دستگاه قضایی استان ما امروز با کاهش ۴۲ درصدی جرائم خشن در استان مواجه هستیم.

صادقی نیارکی گفت: سیاست دستگاه قضایی استان این است که تا پایان سال برای کاهش موجودی پرونده‌ها و جمعیت کیفری زندان با برنامه و با شتاب مضاعف جلو برویم و آن هم با لحاظ و رعایت قانون، چرا که تمامی اقدامات ما بایستی بر اساس قانون باشد.

وی ادامه داد: از دیگر اولویت‌های دستگاه قضایی استان تعیین تکلیف پرونده‌های معوق است که مسئولان قوه قضاییه مرتب پیگیری این موضوع است چراکه درد را شناسایی کردند و وظیفه ماست که سراغ درمان برویم، که اقدامات خوبی در استان شروع شده و در حال اجراست امیدواریم بتوانیم به این مهم برسیم همه باید تلاش مضاعف کنیم.

در پایان برنامه دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی و کلیه قضات با زندانیان در جهت رسیدگی به مشکلات مددجویان برگزار و دستورات لازم برای پیگیری و حل مشکلات صادر شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *