پایان محاکمه ترامپ/ مرحله بعدی دادگاه چه خواهد بود؟

9:53 - 16 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۶۰۸۶
پایان محاکمه ترامپ/ مرحله بعدی دادگاه چه خواهد بود؟
دونالد ترامپ پس از حضور در دادگاه منهتن و آزادی مشروط به فلوریدا بازگشت.

خبرگزاری میزان - پس از محاکمه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، دادستان‌ها گفتند که انتظار دارند تا ۶۵ روز آینده بخش عمده‌ای از کشفیات پرونده را ارائه کنند.

تیم حقوقی «ترامپ» تا هشتم آگوست (۱۷ مرداد) فرصت دارد هرگونه درخواستی را ارائه کند و دادستان تا ۱۹ سپتامبر(۲۸ شهریور) پاسخ خواهد داد. 

قاضی «خوان مرچان»، گفت که در جلسه حضوری بعدی که برای چهارم دسامبر (۱۳ آذر) برنامه‌ریزی شده است، در مورد این درخواست‌ها تصمیم خواهد گرفت. 

 

 

«جیم تراستی»، وکیل ترامپ، گفت که انتظار دارد درخواست‌های قوی برای به چالش کشیدن این پرونده انجام شود و امیدوار است که آن‌ها بتوانند در توقف پرونده موفق شوند.

به گفته وی، در غیر این صورت انتظار دارد وکلای ترامپ بررسی خواهند کرد که آیا راهی برای تلاش در جهت پیشبرد این موضوع زودتر از جلسه استماع چهارم دسامبر وجود دارد یا خیر.

ترامپ به فلوریدا بازگشت


دونالد ترامپ پس از ادعای بی‌گناهی در بعدازظهر سه شنبه در دادگاه منهتن به ۳۴ اتهام جنایی، وارد فرودگاه «پالم بیچ» در فلوریدا شد. 

 

بازگشت ترامپ به فلوریدا/ مراحل بعدی دادگاه چه خواهد بود؟

 

ترامپ در گفت‎وگو با حامیانش، از کیفرخواستی که سه‌شنبه در نیویورک علیه او صادر شد، انتقاد کرده و گفت که دادگاه در حال انجام تحقیقات جعلی بوده که معلوم شد ساختگی است.

ترامپ در مار-آ-لاگو سخنرانی کرد


رئیس جمهور سابق آمریکا پس از محاکمه در شهر نیویورک، در جمع حامیانش، گفت: هرگز فکر نمی‌کردم چنین چیزی در آمریکا اتفاق بیفتد.

وی به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت که کشورش در حال تبدیل به جهنم است.

 

 

رئیس‌ جمهور سابق آمریکا در رابطه با نحوه رسیدگی به اسناد محرمانه دولتی، که موضوع تحقیقات در حال انجام فدرال است، ادعای خود را مبنی بر اینکه چندین رئیس‌ جمهور سابق دیگر پس از خروج از کاخ سفید اسنادی با خود برده‌اند، تکرار کرد.

اظهارات ترامپ درباره خروج آمریکا از افغانستان


دونالد ترامپ مانند گذشته، گفت که آمریکا با خروج از افغانستان در سال ۲۰۲۱ بهترین تجهیزات نظامی جهان به ارزش ۸۵ میلیارد دلار را در این کشور رها کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *