واکنش سرمربی تیم فوتبال کنیا به احتمال پیروزی مقابل ایران: در کدام سیاره زندگی می‌کنید؟

11:12 - 06 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۴۹۵۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
واکنش سرمربی تیم فوتبال کنیا به احتمال پیروزی مقابل ایران: در کدام سیاره زندگی می‌کنید؟
سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا گفت: بعضی‌ها هنوز از پیروزی مقابل ایران حرف می‌زنند؛ نمی‌دانم آن‌ها در کدام سیاره زندگی می‌کنند!

خبرگزاری میزان - انگین فیرات، سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا پیش از سفر به تهران، درباره دیدار با ایران مصاحبه‌ای انجام داد که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*ارزش مالی یک بازیکن ایران از کل تیم ما (کنیا) بیشتر است، اما هنوز هم برخی از مردم درباره پیروزی ما صحبت می‌کنند. نمی‌دانم آن‌ها در کدام سیاره زندگی می‌کنند!

*دلیل اینکه من چنین مسابقه‌ای را می‌خواهم این است که بازیکنان بفهمند بازی در سطح بالا به چه معناست، کجا هستیم و باید کجا برویم. این مسابقه‌ای است برای یادگیری، نشان دادن شخصیت، متحد شدن به عنوان یک تیم و تلاش خودمان.

*کنیا برای ثبت نتایج مثبت باید به طور مداوم در برابر حریفان سرسخت‌تر از جمله تیم‌های برتر اروپا بازی کند.

*من ۵ سال در ایران از جمله تیم ملی کار کردم و آن‌ها را به خوبی می‌شناسم. حتی به بازیکنانم گفتم ایران (سه‌شنبه) چگونه بازی خواهد کرد. من تعجب کردم که حتی در بازی دوستانه (پنجشنبه مقابل روسیه که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید) آن‌ها بسیار تهاجمی بودند، سخت کار کردند و با تمام بازیکنان اصلی خود به میدان رفتند. ما با یک تیم واقعاً درجه یک روبرو خواهیم شد و این چیزی است که من می‌خواهم.

*خط زدن «بنسون اومالا» مهاجم جوان و آقای گل لیگ کنیا از لیست این تیم برای بازی مقابل ایران؟ با وجود برخی از بازیکنان برتر از جمله مهاجم «مایکل اولونگا» و «مسعود جمعه» که هنوز در تیم کنیا هستند، انتخاب یک بازیکن جوان سخت است.

*به دور دنیا نگاه کنید؛ آیا این تضمینی است که اگر گلزن برتر باشی در تیم ملی بازی کنی؟ بنسون بدشانس است، زیرا ما مسعود جمعه و مایکل اولونگا را داریم، بنابراین ورود به تیم ملی برای بازیکن جوان آسان نیست. به همین دلیل است که گفتم این پسر‌ها را تحت فشار نگذارید و اجازه بدهید رشد کنند.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و کنیا از ساعت ۲۰:۳۰ سه شنبه این هفته در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. تیم کنیا به همین منظور شب گذشته به سمت تهران پرواز کرد و فردا (دوشنبه) هم یک جلسه تمرین سبک را پیش از رویارویی با ایران برگزار می‌کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *