رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی: با همکاری مدیران استان اشتغال زندانیان ۳۰۰ برابر رشد داشته است

14:33 - 27 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۴۱۴۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی: با همکاری مدیران استان اشتغال زندانیان ۳۰۰ برابر رشد داشته است
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: اشتغال زندانیان با کمک‌های همه همکاران در استان ۳۰۰ برابر رشد داشته و به میزان ۳ هزار و۴۵۰ نفر رسیده است که در نوع خود بسیار ارزشمند است.

خبرگزاری میزان-  ناصر عتباتی در آخرین جلسه شورای اداری استان که با حضور استاندار آذربایجان غربی و نماینده، ولی فقیه و امام جمعه ارومیه و کلیه مدیران اجرایی استان برگزار شد، با تبریک پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان و سال جدید یاد و خاطره شهدای انقلاب و امام شهدا را گرامی داشت و برای رهبر معظم انقلاب آرزوی سلامتی کرد و به ایراد سخن پرداخت.

عتباتی با تقدیر از معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و نمایندگان استان گفت: عزم جدی برای توسعه استان و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های استان شکل گرفته و در این اراده جمعی نیاز به تقویت و تحرک و پویایی است که هم افزایی همه مدیران را می‌طلبد.

عتباتی افزود: در این استان جای کار بسیار زیاد است و نباید به وضعیت موجود اکتفا کرد چرا که کمبود‌ها و کاستی‌هایی هست که تلاش شبانه روزی را می‌طلبد و یقینا به قول مقام معظم رهبری باطل السحر نقشه‌های دشمنان خدمت بی منت و صادقانه است

وی اضافه کرد: کار‌های جهادی وتلاش خالصانه برای رشد و توسعه استان و خدمت به مردم یقینا حربه‌ها و نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند و دشمن را در هدف خود که انشقاق بین مردم است نا کام می‌گذارد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با بیان اینکه دستگاه قضایی در کنار مدیران اجرایی است، گفت: مجموعه قضایی استان از مدیران پاکدست، انقلابی، جهادی و تلاشگر قاطعانه حمایت می‌کند و ظرفیت‌های بسیار خوبی مانند شورای حفظ حقوق بیت المال، شورای دستگاه‌های نظارتی، کمیته حمایت قضایی است که مدیران از آن‌ها نهایت بهره را ببرند و استفاده کنند.

وی افزود: همانگونه که سیاست‌های کلان قوه قضائیه هم پشتیبانی و حمایت از دولتمردان هست دستگاه قضایی استان هم این حمایت و پشتیبانی‌ها را به نحو شایسته و کامل انجام می‌دهد.

عتباتی خطاب به مدیران استانی تاکید کرد: از ظرفیت مشاوران حقوقی خود غافل نشوند و در امور و مسائل قانونی اداره از مشاورین حقوقی بهره بگیرند تا کارهایشان به شکل قانونی و ضابطه‌مند پیش رود.

وی با بیان اینکه ید همه ما نسبت به اموال و امکانات دولتی امانی است، گفت: هیچ گونه کوتاهی و سهل‌انگاری در این حوزه پذیرفته نیست.

عتباتی به اهمیت اقتصاد و تولید در استان هم اشاره و گفت: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و جرایم و اختلافات خانوادگی که موجب طلاق و فروپاشی خانواده‌ها می‌شود ناشی از ضعف معیشت جامعه است و هرچقدر تولید و اشتغال رونق پیدا کند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی هم مرتفع خواهد شد

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی خطاب به ادارات جهاد کشاورزی و ثبت اسناد هم گفت ثبت اراضی زراعی از جهت صدور سند حد نگار را باید کمک کنیم تا همه اراضی کشاورزی را تثبیت مالکیت کنیم و به سمت اجرای کامل قانون حد نگار پیش ببریم.

عتباتی با ذکر حمایت‌های موثر استاندار خصوصا در باب زندان‌های استان گفت: اشتغال زندانیان با کمک‌های همه عزیزان در استان ۳۰۰ برابر رشد داشته و به میزان ۳ هزار و۴۵۰ نفر رسیده است که در نوع خود بسیار ارزشمند است.

 نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار آذربایجان غربی و معاونین استاندار و تعدادی مدیران سخنرانان دیگر این جلسه بودند.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *