رشد فروش ۵۳ درصدی در آخرین حراج اموال تملیکی در سال ۱۴۰۱

13:50 - 23 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۵۶۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
رشد فروش ۵۳ درصدی در آخرین حراج اموال تملیکی در سال ۱۴۰۱
معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از رشد فروش ۵۳ درصدی در آخرین حراج اموال تملیکی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

خبرگزاری میزان _ سعید غلامی‌باغی، عضو هیات مدیره و معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، با اشاره به برگزاری ۱۱ مزایده حضوری یا همان حراج در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: آخرین حراج سال‌جاری با مشارکت ۱۷ استان برگزار شد و از ۱۸۹ گروه‌بندی کالایی عرضه‌شده بالغ بر ۱۱۸ گروه کالایی به فروش رفت.

وی افزود: بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال ارزش کارشناسی کالا‌های عرضه‌شده در این حراج عنوان شد که بیش از ۳۲۱ میلیارد تومان از اموال منقول سازمان به فروش رفت که نسبت به قیمت پایه کارشناسی حدود ۵۳ درصد رشد نشان می‌دهد.

به گزارش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، شرکت در حراج‌های حضوری سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی برای عموم مردم آزاد است و متقاضیان می‌توانند با در دست داشتن کارت بانکی و ملی نسبت به خرید اقلام عرضه‌شده اقدام کنند.

آخرین حراج حضوری سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در سال ۱۴۰۱ به شماره ۱۴۰۱۱۱، دوشنبه با حضور مسئولان اجرایی و نظارتی و مشارکت طیف وسیعی از متقاضیان در محل دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *