گفت‌وگو|

تحقق اهداف مدنظر سازمان اموال تملیکی تهران با کمک قوه قضاییه؛ از رشد ۲۰۰ درصدی تعیین تکلیف کالا‌ها تا فروش ۳۵۰ میلیارد تومانی اموال منقول

8:46 - 27 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۶۷۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
تحقق اهداف مدنظر سازمان اموال تملیکی تهران با کمک قوه قضاییه؛ از رشد ۲۰۰ درصدی تعیین تکلیف کالا‌ها تا فروش ۳۵۰ میلیارد تومانی اموال منقول
مدیرکل اموال تملیکی استان تهران در رابطه با اهمیت و نقش قوه قضاییه در تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های این سازمان گفت: اگر حمایت‌های قوه قضاییه و رئیس عدلیه نبود حتی نیمی از دستاورد‌های حاصل در سال گذشته محقق نمی‌شد.

حسین ایزدی، مدیرکل اموال تملیکی استان تهران، در رابطه با عملکرد این سازمان در گفت‌وگو با میزان گفت: ۲۱ هزار قبض انبار تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ از گمرک فرودگاه امام به سازمان انتقال یافت.  

به گفته وی از این تعداد ۳ هزار قبض انبار مربوط به ستاد اجرایی فرمان امام بوده و ۱۶ هزار قبض انبار مربوط به سازمان تملیکی بوده است. ۱۵۰۰ قبض انبار نیز در همان زمان اعاده شده و به انتقال نرسیده است.

ایزدی با بیان اینکه این کالا‌ها از سال ۸۴ با تاسیس گمرک فرودگاه امام رسوب کرده‌اند، اظهار کرد: از ۱۶ هزار قبض انبار انتقال‌یافته به سازمان، ۴ هزار قبض انبار به طور کامل تعیین تکلیف و تعداد ۱۵۰۰ قبض انبار اعاده شده است.

مدیرکل اموال تملیکی استان تهران همچنین به انهدام ۸۰۰ تن کالا در گمرکات تهران اشاره و بیان کرد: در سال  ۱۴۰۰ در زمینه فروش ۱۴۰ میلیارد تومان کل فروش استان تهران بوده است. فروش اموال منقول در سال گذشته ۳۵۰ میلیارد تومان و فروش اموال غیرمنقول ۱۶۰ میلیارد تومان بوده است.  

ایزدی همچنین در رابطه با رشد ۲۰۰ درصدی تعیین تکلیف اموال سازمان تملیکی گفت: اگر حمایت‌های رئیس قوه قضاییه و در کنار آن دادستان تهران نبود حتی نیمی از این کار‌ها انجام نمی‌شد. بازدید‌های مستمر دادستان از انبار‌های سازمان و حتی کمک‌های درون سازمانی موجب به ثمر رسیدن امور شده است.  

وی در ادامه به برگزاری مزایده خرده فروشی بر خط در اردیبهشت خبر داد و تصریح کرد: سازمان همچنین برای تعیین و انتقال تکلیف گمرک تهران و گمرک غرب در سال‌جاری برنامه‌ریزی کرده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *