رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
رئیس مرکز تحول قوه قضاییه در بازدید از مرکز سامانه ۱۳۷ پلاس|

نظارت همگانی و گزارش دهی مردمی بزودی در پنجره واحد ارتباطات مردمی قوه قضاییه

9:39 - 23 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۴۵۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
نظارت همگانی و گزارش دهی مردمی بزودی در پنجره واحد ارتباطات مردمی قوه قضاییه
رئیس مرکز تحول قوه قضائیه با حضور در مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران گفت: سامانه ۱۳۷ پلاس یکی از سامانه‌های تراز و ویژه‌ای است که در سطح کشور وجود دارد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی در بازدید از مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران (۱۳۷ پلاس) با ابراز خرسندی از حضور در این مرکز و آشنایی با فرآیند ارتباط شهروندان با مدیریت شهری اظهار کرد: ما در دستگاه قضایی سامانه‌های مختلفی را در حوزه نظارت همگانی، گزارش‌های مردمی و بازرسی داریم که در حوزه تحول قضایی پیش‌بینی کردیم پنجره واحد ارتباطات مردمی برای تعبیه درگاه واحد و ساماندهی این سامانه‌ها و یکپارچه‌سازی آن‌ها ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در این جلسه نمایندگانی از دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی کل کشور، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، مرکز آمار و فناوری اطلاعات، دفتر ارتباطات مردمی و مرکز تحول قوه قضائیه حضور دارند، گفت: بخش‌های مختلفی در قوه قضائیه دارای سامانه‌هایی با کیفیت خوب و سابقه طولانی هستند و ما هم به دلایلی که ذکر شد در راستای توسعه و طراحی نظام یکپارچه سامانه‌ها نیازمند مطالعات بیشتر و بازدید‌های میدانی بودیم.

رئیس مرکز تحول قوه قضاییه با اشاره به ظرفیت مطلوب سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری در حوزه ارتباط مردمی، تصریح کرد: سامانه ۱۳۷ پلاس یکی از سامانه‌های با قابلیت بالاست که در سطح کشور کم نظیر است و مشتاق بودیم که ظرفیت این سامانه را از نزدیک ببینیم و از تجربیات مدیریت شهری در این زمینه استفاده مطلوب داشته باشیم.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم با بازدید‌های دقیق و مطالعات تطبیقی که داریم و استفاده از این تجربیات یک فرآیند جدیدی را برای ارتباط مردم با دستگاه قضایی به دست بیاوریم.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی تصریح کرد: قصد داریم در این بازدید، فرآیندها، ایرادات و مسئله‌ها و به خصوص بخش‌هایی که تغییر رویه و ادغام سامانه‌ها بوده و نحوه جلب اعتماد مخاطب و هرآنچه که در این سابقه چندین ساله کسب تجربه کرده است را بدست آوریم.

لازم به ذکر است در این بازدید حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی رئدیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قوه قضاییه به همراه مدیران این مرکز، نمایندگانی از دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی کل کشور، مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و دفتر ارتباطات مردمی حوزه ریاست قوه قضاییه حضور داشتند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *