دادستان قزوین دستورالعمل جمع‌آوری معتادان متجاهر در ایام تعطیلات نوروز را ابلاغ کرد

11:07 - 22 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۲۸۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان قزوین دستورالعمل جمع‌آوری معتادان متجاهر در ایام تعطیلات نوروز را ابلاغ کرد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین دستورالعمل جمع آوری معتادان متجاهر در ایام تعطیلات نوروز را به فرماندهی انتظامی استان ابلاغ کرد.

خبرگزاری میزان - حسین رجبی در تشریح خبر ابلاغ دستورالعمل جمع آوری معتادان متجاهر در ایام تعطیلات نوروز  به فرماندهی انتظامی استان قزوین، گفت: در آستانه ایام تعطیلات نوروز و در راستای پیشگیری از وقوع جرم «دستورالعمل جمع آوری معتادان متجاهر در ایام تعطیلات نوروز» از سوی دادستانی استان قزوین تدوین و به منظور اجرا توسط پلیس‌های تخصصی و کلانتری ها، به فرماندهی انتظامی استان ابلاغ شد.

وی افزود: بر اساس این دستورالعمل طرح جمع آوری معتادان متجاهر از ۲۴ اسفند ماه آغاز و طی جدول زمانبندی بخصوص در ایام تعطیلات نوروز در سراسر استان اجرایی خواهد شد، تا شاهد کاهش جرم سرقت باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین ادامه داد: پس از جمع آوری معتادان متجاهر، غربالگری از سوی تیم غربال مجموعه درمان دادگاه مدار صورت می‌گیرد و سپس در مرکز ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر نگهداری خواهند شد.

رجبی یادآوری کرد: پس از تکمیل ظرفیت مرکز ماده ۱۶، سایر معتادین دستگیر شده با هماهنگی سازمان بهزیستی به کمپ‌های ترک اعتیاد سطح استان منتقل خواهند شد و این کمپ‌ها نیز آمادگی لازم را باید داشته تا پذیرای این افراد باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین همچنین تاکید کرد: قضات درمان دادگاه مدار استان بر حسن اجرای این دستورالعمل نظارت داشته و در ایام تعطیلات به صورت میدانی در اجرای طرح حضور خواهند داشت تا دستورات قضایی در کمترین زمان صادر شود و سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها نیز باید در صورت نیاز همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادستان معتادین

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *