رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سازمان بازرسى کل کشور پیگیر تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام/ گره‌گشایی از موانع پیش روى احداث تصفیه خانه فاضلاب کرج

16:43 - 21 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۱۶۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
سازمان بازرسى کل کشور پیگیر تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام/ گره‌گشایی از موانع پیش روى احداث تصفیه خانه فاضلاب کرج
معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی‌کل کشور، یکى از اولویت‌هاى این سازمان را پیگیری برای سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سطح کشور دانست.

خبرگزاری میزان - مصطفی علی اصغرپور در جریان بازدید از تصفیه خانه کرج با بیان اینکه بر اساس دستور رئیس سازمان بازرسى؛ این سازمان فعالیت‌های نظارتی خود را براى کمک به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با اولویت پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالا پررنگ‌تر کرده، بیان کرد: پروژه‌های نیمه تمام زیادی وجود دارد که در مرحله نهایی کار قرار دارد و باید هرچه سریع‌تر به سرانجام برسند.

وى یکی از دغدغه‌های سازمان بازرسی را پیگیری سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سراسر کشور دانست و تاکید کرد: بر این اساس علاوه بر پیگیری این موضوع از سوی بازرسان استان‌ها، در جریان سفر‌های استانی رئیس سازمان بازرسی کل کشور از پروژه‌های کلان و مهم بازدید می‌شود تا دلایل و موانع پیش روى هر پروژه مشخص و تدابیر لازم اتخاذ شود.

وى با بیان اینکه ما باید حافظ حقوق بیت‌المال باشیم، ادامه داد: هدف سازمان بازرسى کل کشور به سرانجام رساندن این پروژه هاست و تا زمانى که حق و حقوق بیت‌المال پایمال نشود از پیمانکار، حمایت مى‌کند.

وى در بخش دیگرى از سخنان خود با اشاره به اینکه تامین امنیت غذایی مردم یکی از اولویت‌های اساسی و مهم سازمان بازرسی است، تصریح کرد که پیگیری‌های لازم برای جلوگیری از ورود پساب‌های آلوده به مزارع کشاورزی هر چند ناچیز هم باشد، صورت خواهد گرفت.

على اصغرپور با اشاره به اینکه وقتى دستگاه نظارتى پاى کار مى آید باید از ظرفیت‌هاى این نهاد نهایت استفاده را کرد، گفت: رئیس سازمان بازرسى کل کشور در این دوره ورود به موقع و پیشگیرى از وقوع جرم و تخلفات را بیش از گذشته مورد توجه اکید قرار داده است.

وى همچنین از بازرسى کل استان البرز خواست گردش کار نظارتى، پیرامون این پروژه را تهیه و به مرکز اعلام کند تا موضوع از وزارت نیرو پیگیرى و این وزارتخانه هم پاى کار بیاید.

معاون نظارت و بازرسى امور اقتصادى سازمان بازرسى کل کشور خطاب به دستگاه‌هاى متولى این پروژه تاکید کرد؛ صراحتا درخواست‌هاى خود از دستگاه نظارتى را براى تسریع در فرآیند بهره بردارى را اعلام کنید. 

وى افزود: هر پروژه‌اى که براى مردم و در راستاى رفع مشکلات آن‌ها باشد مورد توجه سازمان بازرسى کل کشور است.

معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی‌کل کشور در جریان سفر رئیس سازمان بازرسى کل کشور و هیأت همراه به استان البرز، از تصفیه خانه کرج بازدید کرد.

وی سپس در جلسه‌ای با مدیران این تصفیه خانه حضور یافت و به بررسی مشکلات آن‌ها پرداخت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *