بازدید سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور از کاخ مروارید و کاروانسرای شاه عباسی کرج/ تاکید به وزارت میراث فرهنگی به منظور تسریع در رفع مشکلات این دو اثر تاریخی

15:08 - 21 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۱۵۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازدید سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور از کاخ مروارید و کاروانسرای شاه عباسی کرج/ تاکید  به وزارت میراث فرهنگی به منظور تسریع در رفع مشکلات این دو اثر تاریخی
سرپرست معاونت نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور که به همراه رئیس سازمان بازرسی کل کشور به استان البرز سفر کرده از مجتمع فرهنگی مروارید واقع در مهرشهر کرج بازدید کرد.

خبرگزاری میزان -  ایروان مسعودی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی پیش از ظهر امروز با حضور سرپرست میراث فرهنگی استان البرز، عضو شورای شهر کرج، نماینده شهرداری کرج و برخی مدیران میراث فرهنگی از مجتمع فرهنگی و کاخ مروارید و کارونسرای عباسی بازدید کرد.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی امور فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کاخ مروارید و محوطه این کاخ بر مرمت و بازسازی هرچه سریعتر این مجموعه تاریخی تاکید کرد.

وی خواستار این شد که با ورود مستقیم وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان اقدام کوتاه مدت مرمت و احیای آن در دستور کار قرار گیرد.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی امور فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور همچنین در خصوص تعیین و تکلیف سریعتر کاروانسرای شاه عباسی کرج تاکید کرد.

دکتر مسعودی در حاشیه این جلسه و فی المجلس طی تماس تلفنی با قائم مقام وزارت میراث فرهنگی پیشنهاداتی را به منظور رفع مشکلات این دو اثر تاریخی مطرح کرد.

وی با بیان اینکه باید دیدگاه مدیران دستگاه‌ها و نهادها، ملی باشد افزود: اگر دیدگاه مدیران ملی باشد، بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *