خدمات الکترونیک قضایی سیار در تهران راه‌اندازی شد

10:59 - 21 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۰۷۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
خدمات الکترونیک قضایی سیار در تهران راه‌اندازی شد
به‌منظور ایجاد، تقویت و توسعه خدمات الکترونیک قضایی سیار در تهران، نخستین همایش با هدف برنامه‌ریزی جهت اجرای هرچه بهتر این طرح برگزار شد.

خبرگزاری میزان- به‌ منظور ایجاد، تقویت و توسعه‌ خدمات الکترونیک قضایی سیار در تهران، نخستین همایش با هدف برنامه‌ریزی جهت اجرای هرچه بهتر این طرح برگزار شد.

 در این همایش که عصر روز گذشته با حضور اعضای هیئت مدیره کانون و مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی استان تهران در محل ساختمان جدید کانون برگزار شد، حسن روحانی‌نیا، مدیرعامل کانون با بیان مطالبی پیرامون اهمیت ارائه خدمات الکترونیک قضایی سیار، ایجاد، تقویت و توسعه‌ این نوع خدمت‌رسانی را از راهبرد‌های اصلی سند تحول و تعالی قوه قضاییه و آیین‌نامه جدید اجرایی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به لزوم اجرای دقیق قوانین مرتبط با احیای حقوق عامه بویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان، افراد کم‌توان، معلولان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور گفت: طی دو سال اخیر، کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با اجرای طرح «مواسات» خدمات الکترونیک قضائی رایگان را در اختیار افراد تحت پوشش این دو نهاد قرار داده و در حال اجراست که با عملیاتی شدن طرح خدمات الکترونیک قضائی سیار، این نوع خدمت‌رسانی توسعه می‌یابد.

روحانی‌نیا با تأکید بر اینکه ماهیت ذاتی کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی به نحویست که این کانون، به خودیِ خود یک دفتر خدمات سیار در سطح کشور محسوب می‌شود، افزود: در برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تعرفه خدمات الکترونیک قضایی سیار برای ارائه‌کنندگان این خدمت در نظر گرفته شده است و از اوایل سال این خدمت توسط دفاتر خدمات الکترونیک قضایی استان تهران ارائه خواهد شد.

در ادامه این همایش هریک از مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضائی استان تهران، دیدگاه‌های خود را درخصوصِ این موضوع مطرح کردند و اعضای هیأت مدیره کانون به پرسش‌های اعضای حاضر، پاسخ دادند.

 کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با شعار «دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، از مردم برای مردم» در قالب هزار و۲۰۰ دفتر با نیرو‌های متعهد و متخصص در سراسر کشور، در تحقق «قوه قضاییه هوشمند در تراز انقلاب اسلامی» در همکاری با مرکز آمار و فناوری اطلاعات دستگاه قضایی، همواره مشغولِ خدمت‌رسانی به عموم مردم است.

انتهای پیام/ 


امیرخانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
0
0
بی شک رشد و توسعه در ارائه خدمات قضایی باعث گسترش عدالت و امنیت در سطح جامعه خواهد گردید. به امید موفقیت این طرح
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *