رئیس کل دادگستری یزد: جشنواره عدلیه و رسانه زمینه ساز ارتباط حرفه‌ایی دستگاه قضا با مردم و آگاه‌سازی جامعه است

15:29 - 20 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۹۲۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری یزد: جشنواره عدلیه و رسانه زمینه ساز ارتباط حرفه‌ایی دستگاه قضا با مردم و آگاه‌سازی جامعه است
رئیس کل دادگستری استان یزد، با اشاره به اهمیت رسانه در عصر ارتباطات، گفت: جشنواره عدلیه و رسانه، زمینه ساز مدیریت ارتباطات حرفه‌ای دستگاه قضایی با مردم و فرصتی برای اطلاع رسانی هدفمند و آگاه سازی جامعه است.

خبرگزاری میزان - غلامعلی دهشیری در نشست شورای قضایی استان یزد، اظهارکرد: اولین جشنواره عدلیه و رسانه با بازخورد‌های بسیار خوبی از سوی اصحاب رسانه، هنرمندان مدیران و مسئولان کشوری و استانی همراه بود بنا براین باید دومین جشنواره از لحاظ کمی و کیفی ارتقای قابل توجهی داشته باشد.

وی مدیریت ارتباطات اصولی و هدفمند با رسانه‌ها را از ضروریات امروز جامعه دانست و گفت: در شرایطی که رسانه‌های معاند با دروغ پراکنی، تحریف و تزویر در صدد ناامید سازی مردم هستند، داشتن روایت اول از حوادث و اتفاقات و ارتباط سریع و صریح با آحاد جامعه از طریق رسانه‌ها بسیار مهم است.

رئیس کل دادگستری استان یزد، اهتمام به اجرای برنامه‌های جانبی جشنواره را خواستار شد و تصریح کرد: در تدوین آیین نامه اجرایی جشنواره بر ارتقای ارتباط مدیران مجموعه با رسانه‌ها و همچینن اجرای رویکرد آموزشی در بخش‌های مختلف تأکید شده است که انتظار است دستگا‌های مشارکت کننده در این جشنواره با حمایت از مجموعه روابط عمومی‌های خود در این مسیر گام بردارند.

رئیس شورای قضایی استان یزد، با اشاره به اهمیت رسانه در عصر ارتباطات، گفت: جشنواره عدلیه و رسانه، زمینه ساز مدیریت ارتباطات حرفه‌ای دستگاه قضایی با مردم و فرصتی برای اطلاع رسانی هدفمند و آگاه سازی جامعه است.
شایان ذکر است در این نشست احکام اعضای جدید شورای سیاست گذاری دومین جشنواره عدلیه و رسانه اعطا شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *