ایجاد دو خط تولید جدید در کارخانه تن ماهی بندرعباس با حمایت دادگستری استان هرمزگان

15:00 - 17 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۵۱۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
ایجاد دو خط تولید جدید در کارخانه تن ماهی بندرعباس با حمایت دادگستری استان هرمزگان
دادستان مرکز استان هرمزگان از ایجاد دو خط تولید جدید در کارخانه تن ماهی بندرعباس با حمایت دستگاه قضایی خبر داد.

خبرگزاری میزان - علیرضا احمدی منش در جریان بازدید از بخش‌های مختلف شرکت فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس اظهار کرد: اولویت دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و قانونی است و در همین راستا، به منظور رفع مشکلات واحد‌های تولیدی، تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا ضمن ایجاد اشتغال پایدار، شرایط مساعد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان فراهم شود.

وی با اشاره به ایجاد دو خط جدید تولید پودر ماهی و کنسرو غذای حیوانات در شرکت فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس، گفت: تولید داخلی یکی از مظاهر حقوق عامه است و از آنجا که بخش عمده اقتصاد مردم استان هرمزگان از دریا است، تسهیل در روند تولید و رونق اقتصاد دریا محور بسیار حائز اهمیت است.

دادستان مرکز استان هرمزگان با اشاره به توانمندی‌های موجود در شرکت فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس، بر لزوم فعالیت و تلاش فعالان شاغل در این مجموعه برای گسترش سطح تولید و حضور پررنگ در بازار‌های هدف محصولات دریایی و آبزیان تأکید کرد.

وی افزود: دستگاه قضایی استان هرمزگان پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی مردم استان است و تأمین امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید و اشتغال آفرینی را به عنوان یکی از مظاهر احقاق حقوق عامه با جدیت پیگیری خواهد کرد.

احمدی منش ضمن اطلاع از مراحل تولید محصولات مختلف در شرکت فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس، پس از استماع گزارش سرپرست هیأت مدیره این شرکت تولیدی و بررسی مشکلات مطرح شده، دستورات لازم را جهت رفع موانع موجود صادر کرد.

در ادامه این بازدید؛ علیرضا میرزاوندی سرپرست و عضو هیأت مدیره شرکت فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس، ضمن ارائه گزارشی از روند رشد تولید و فروش این شرکت و استفاده از بازار‌های صادراتی عنوان کرد: با عنایت به حمایت‌های دستگاه قضایی و صندوق بازنشستگی کشوری و با در نظر گرفتن تلاش شبانه روزی کارکنان زحمتکش این مجموعه پس از صدور مجوز‌های مربوطه، شرکت فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس، دو خط تولید پودر ماهی و نیز کنسرو غذای حیوانات را آماده بهره برداری کرده است که علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان استان، سود آوری مناسبی را برای این مجموعه به همراه خواهد داشت. 

وی افزود: این مجموعه متعلق به صندوق بازنشستگی می‌باشد که رسالت آن، خدمت رسانی و حمایت از بازنشستگان معزز است. 

میرزاوندی تأکید کرد: با در نظر گرفتن پتانسیل استان و با عنایت به حمایت مسئولان به ویژه رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان هرمزگان پس از تحقق اهداف و سرمایه گذاری‌های لازم از طریق تسهیلات، در سال آتی مجموعه سردخانه‌ای و فرآوری آبزیان جاسک نیز مجدداً بازسازی و آماده بهره برداری می‌گردد تا علاوه بر کارآفرینی در این شهرستان، شرایط تخلیه و نگهداری آبزیان در بندر جاسک بیش از پیش فراهم شود. 

سرپرست و عضو هیأت مدیره شرکت فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس همچنین با ابراز امیدواری نسبت به روند روبه رشد شرکت تن ماهی بندرعباس عنوان کرد: تمام همت و هدف مجموعه فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس با در نظر گرفتن زیر ساخت‌ها و استفاده از متخصصان بومی، توسعه این شرکت و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود است تا کارخانه تن ماهی بندرعباس کماکان بتواند در عرصه تولید کشور به عنوان قدیمی‌ترین کارخانه تولید تن ماهی، پرچمدار مشتری مداری و عرضه محصولات باکیفیت و متنوع باشد.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *