جلسه حمایت از سرمایه گذاری با حضور رئیس کل دادگستری استان اردبیل برگزار شد

15:42 - 16 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۳۸۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
جلسه حمایت از سرمایه گذاری با حضور رئیس کل دادگستری استان اردبیل برگزار شد
جلسه حمایت از سرمایه گذاری با حضور رئیس کل دادگستری استان اردبیل و جمعی از مسئولان و مدیران متولی در منطقه صنعتی شهرستان نمین شد.

خبرگزاری میزان - جلسه حمایت از سرمایه گذاری با حضور رئیس کل دادگستری استان اردبیل و معاونان وی و همچنین جمعی از مسئولان و مدیران متولی در منطقه صنعتی شهرستان نمین برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل در این جلسه ضمن تشریح اهمیت حمایت از سرمایه گذاری بر لزوم هماهنگی و همکاری تمام مسئولان استانی در جهت رفع موانع تولید و سرمایه گذاری در این استان تأکید کرد.

در ادامه این جلسه یوسف خدادادی معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان اردبیل با اشاره به سیاست‌های کلی نظام و ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت قاطع از سرمایه گذاری مشروع و قانونی اظهار کرد: در راستای حمایت از سرمایه گذاری مستندات محکم قانونی وجود دارد که لازم است مورد توجه تمام دست اندرکاران امر اقتصادی استان قرار گیرد.

وی افزود: در این خصوص قانون رفع موانع تولید، مبنای قانونی ستاد تسهیل و نیز بخشنامه رئیس قوه قضاییه به صورت صریح و روشن بیانگر این مطلب است که هیچ مقامی حق ندارد ابزارآلات و ادوات واحد‌های تولیدی را توقیف کند؛ لذا ضرورت دارد مسئولان برای تسریع در امر تولید و احیای واحد‌های تعطیلی در همکاری، تعامل و هم افزایی با یکدیگر، اهتمام جدی تری داشته باشند.

در این جلسه به مشکلات چند واحد تولیدی مطرح رسیدگی شده و ستورات لازم صادر شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *