رئیس کل دادگستری استان بوشهر از پروژه در حال ساخت گذر منطقه سرتل به بلوار شهدای نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازدید کرد

15:27 - 16 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۳۷۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر از پروژه در حال ساخت گذر منطقه سرتل به بلوار شهدای نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازدید کرد
رئیس کل دادگستری همراه با دادستان مرکز، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان بوشهر، شهردار بوشهر و اعضای شورای شهر در راستای حفظ حقوق عامه از پروژه گذر حد فاصل منطقه سرتل به بلوار شهدای نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - رئیس کل دادگستری همراه با دادستان مرکز، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان بوشهر، شهردار بوشهر و اعضای شورای شهر در راستای حفظ حقوق عامه ضمن بازدید از پروژه گذر حد فاصل منطقه سرتل به بلوار شهدای نیروگاه هسته‌ای بوشهر از روند اجرای کار مطلع شد و در در جهت تسریع در تکمیل پروژه دستوراتی صادر کرد.

مهدی مهرانگیز در حاشیه این بازدید ضمن تشکر از مجموعه شهرداری و شورای شهر و پیمانکاران این پروژه گفت: حفظ حقوق عامه و رسیدگی به این چنین موارد از اولویت‌های دستگاه قضا است و چنانچه در مواردی مشکلاتی در این راستا باشد دادستان‌های شهرستان‌ها در جهت رفع آن ورود می‌کنند.

وی ادامه داد: این پروژه بلحاظ پدافندغیرعامل و خروجی دوم در این منطقه بسیار حائز اهمیت است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: از دیگر مزیت‌های اجرای این پروژه تسهیل و دسترسی شهروندان محلات جنوبی به بلوار شهدای نیروگاه هسته‌ای بوشهر و همچنین آرامستان جدید بوشهر وخروج آن‌ها از بن بست خواهد بود.

این پروژه باگذر ۴۵ متری در ۲ فاز در حال ساخت است که به طول ۳.۵ کیلومتر مربع است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر از پروژه در حال ساخت گذر منطقه سرتل به بلوار شهدای نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازدید کرد



دیدار با دادستان انتظامی دادگاه سردفتران و دفتریاران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
رئیس کل دادگستری در دیدار با دادستان انتظامی دادگاه سردفتران و دفتریاران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور عنوان کرد: آمار تخلفات دفترخانه‌ها استان بوشهر در هنگام ثبت اسناد رسمی و اسناد ازدواج و طلاق رقم اندکی دارد.

مهر انگیز افزود: در حوزه اسناد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر تعداد ۱۱۱ دفترخانه اسناد رسمی (فعال)، ۹۱ دفتریار اول و ۱۳ دفتر یار دوم، ۳۹ دفترخانه ازدواج (فعال) و تعداد ۲۷ دفترطلاق (فعال) دارد.

رئیس شورای قضایی استان بوشهر با اشاره به اینکه یکی از قضات دادگاه تجدید نظر عضو دادگاه بدوی دادگاه انتظامی سران دفاتر و دفتریاران است، افزود: در دادگاه بدوی سردفتران و دفتر یاران تعداد ۶ پرونده انتظامی دادند که جهت برخی از آن‌ها در ۶ ماهه دوم امسال رای صادر شده و تعدادی دیگر نیز در مرحله صدور کیفرخواست و بررسی است.

مهرانگیزهمچنین تاکید کرد: سران دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق استان بوشهر یقیناً مصداق بارز کاتب بالعدل در جامعه بوده و استان از جمله استان‌های دارای کمترین تخلفات است که امیدواریم همواره سران دفاتر، شئونات سردفتری و اعتبار سند رسمی را حفظ کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *