اعتصاب‎های گسترده در فرانسه/جایگاه‌های عرضه سوخت تعطیل شدند

10:43 - 16 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۲۹۱
اعتصاب‎های گسترده در فرانسه/جایگاه‌های عرضه سوخت تعطیل شدند
برخی خدمات در فرانسه از جمله عرضه سوخت و تخلیه محموله‌ها به دلیل اعتصاب‎های گسترده در این کشور با اختلال همراه شده است.

خبرگزاری میزان - بخش برق در فرانسه  پس از آن که فعالیت سه جایگاه از روز گذشته در پی اعتصاب کارگران با اختلال روبرو شد، با مشکلاتی همراه شده است.

به گزارش رسانه‌های فرانسه، یکی از واحد‌های اپراتور انتقال گاز فرانسه وابسته به شرکت برق Engi، اعلام کرد که اعتصاب باعث توقف کار و خدمات سه تاسیسات این شرکت تا ۱۴ مارس، ۲۳ اسفند، شد. 

خدمات مختل شده به دلیل اعتصاب کارگری شامل توقف تخلیه محموله‌ها و همچنین عدم دریافت منابع معمول از سوی شبکه برق، طبق آنچه از سوی پلتفرم تخصصی انرژی پیگیری شده، است.

فرانسه در روز سه شنبه نیز با اعتراضات و اختلال شدید مواجه خواهد بود، چرا که کارکنان بخش حمل‌ونقل و پالایشگاه‎ها در اعتراض به طرح «امانوئل مکرون»، رئیس جمهور فرانسه برای افزایش سن بازنشستگی به ۶۴ سال، دست به اعتصاب‌های گسترده زده‌اند.

برای ششمین بار از آغاز سال جاری میلادی، اتحادیه‌های فرانسه روز اعتصاب و تظاهرات سراسری را با هدف تکرار حضور معترضان مانند برگزاری نخستین اعتراض بزرگ در ۱۹ ژانویه، زمانی که بیش از یک میلیون نفر در اعتراض به تغییرات حقوق بازنشستگی در خیابان‎ها حاضر شدند، اعلام کردند. 

انتظار می‌رود این اختلال‎ها در فرانسه بیشتر و طولانی‌تر باشد، زیرا اتحادیه‌های راه‌آهن خواستار اعتصاب‌های بی‌پایان شدند که می‌تواند تمام قطار‌های ملی و همچنین مسیر‌های بین‌المللی از جمله یورو استار را تحت تأثیر قرار دهد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *