دادستان کل کشور: افرادی که در بازار ارز اختلال ایجاد کنند تحت تعقیب قرار خواهند گرفت

16:43 - 08 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۰۹۲۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان کل کشور: افرادی که در بازار ارز اختلال ایجاد کنند تحت تعقیب قرار خواهند گرفت
دادستان کل کشور گفت: افرادی که در بازار ارز اختلال ایجاد کنند تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفرمنتظری که همراه رئیس قوه قضاییه به استان مرکزی سفر کرده است، گفت: افرادی که در بازار ارز اختلال ایجاد کنند تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

وی افزود: یکی از ظرفیت‌های بسیار مهمی که کشور دارد و باید از آن استفاده حداکثری کرد موضوع مولدسازی ظرفیت‌های راکدی است که دستگاه‌های دولتی در اختیار دارند.

دادستان کل کشور تصریح کرد: مصونیت اعضای هیات مولدسازی به معنای آن نیست که اگر شخصی تخلفی مرتکب شد از تعقیب دور خواهد بود.

 این افراد برای تصمیم گیری‌هایی که نسبت به منابع و سرمایه‌هایی که وجود دارد و براساس کار کارشناسی و در قالب آیین نامه‌ای که در نظر گرفته شده در قبال این تصمیم گیری‌ها مصونیت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری خاطرنشان کرد: هیچ فردی در قبال ارتکاب جرم و یا خیانت احتمالی به بیت المال مصونیت ندارد و هیچ مصوبه‌ای در این خصوص در قبال این هیات وجود ندارد و مصونیت صرفا برای دچار نشدن به تزلزل در تصمیم‌گیری‌ها است و اگر براساس مقررات و ضوابط تصمیم گیری کنند هیچ مرجعی آن‌ها را محاکمه نخواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری همچنین در نشست شورای اداری شهرستان ساوه اظهار کرد: دشمن در جنگ اقتصادی تمام ظرفیت خود را بکار گرفته تا نظام اسلامی را به زانو درآورد.

وی افزود: بخشی از مشکلات حوزه ارز طبیعی است و به اقتصاد جهانی باز می گردد و بخشی ناشی از تحریم‌ها و فشارهای دشمن علیه مردم است و بخشی نیز به مشکلات داخلی باز می گردد و مجموع این عوامل مشکلات اقتصادی را به وجود آورده‌است.

دادستان کل کشور تصریح کرد: ما موظف به اجرای عدالت هستیم و در نقطه مطلوب نیستیم ولی در قله قرار داریم و باید تلاش کنیم و امروز جهاد تلاش در تمامی زمینه‌ها وجود دارد. مردم از مسئولان انتظار دارند در هر کرسی که قرار دارند بهتر از گذشته به آنان خدمت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری یادآور شد: دادستان بیش از یک هزار وظیفه برعهده دارد و باید تمام وقت و تلاش خود را به رغم گرفتاریها برای رفع مشکلات مردم به کار گیرد.

وی گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز آسیب و مشکل سراسر کشور است و شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در ادای وظیفه به موقع خود کوتاهی می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری افزود: ایجاد اختلاف و دوگانگی از جمله حربه‌های دشمنان در جامعه است و از هر وسیله‌ای برای تحقق این برنامه شوم خود استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *