رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستور وزیر بهداشت برای رسیدگی به علت حادثه بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج

10:43 - 08 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۳۳۰۶
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
سخنگوی وزارت بهداشت از دستور وزیر بهداشت برای بررسی دقیق علت حادثه انفجار کپسول آتش نشانی در سالن انتظار بیمارستان امام سجاد(ع) و همچنین اطلاع از وضعیت مصدومان آن خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، پدرام پاک آیین، سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به انفجار کپسول آتش نشانی در سالن انتظار بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج از دستور وزیر بهداشت برای بررسی دقیق علت این حادثه و اعزام مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت به یاسوج برای بررسی میدانی و گزارش دلایل این سانحه و همچنین اطلاع از وضعیت مصدومان آن خبر داد.

وی ضمن اشاره به اینکه فیلم های دوربین راهرو بیمارستان بررسی شده تا علت حادثه مشخص شود، افزود: با توجه به این که کپسول آتش نشانی ۴۰ روز پیش توسط آتش نشانی یاسوج شارژ شده و تا آبان ۱۴۰۲ اعتبار داشته است؛ علت دقیق حادثه هنوز روشن نیست و نیاز به بررسی های فنی بیشتری دارد.

متاسفانه شب گذشته به دنبال انفجار کپسول آتش نشانی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج، یک نفر فوت و ۸ نفر نیز مصدوم شدند.

انتهای پیام/


محسن پیرایش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
0
0
با سلام کپسولهای آتش نشانی مثل مخازن تحت فشار حسب مقررات باید حداکثر هر سه سال تست هیدرواستاتیک شوند و اعتبار شارژ ملاک ایمنی
آنها نمی باشد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *