روایت دردناک مرگ مهاجران و فعالیت باندهای قاچاق در مرزهای آمریکا و کانادا

10:24 - 29 دی 1401
کد خبر: ۴۶۰۰۶۰۷
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
بازداشت دو نفر در ارتباط با مرگ یک خانواده هندی در مرزهای آمریکا و کانادا بار دیگر موضوع مرگ مهاجران را در مرزها در کانون توجه قرار داده است.

خبرگزاری میزان - «جاگدیش پاتل»، 39 ساله، و همسرش «وایشالی»، 37 ساله، به همراه دو فرزند خود در ماه ژانویه سال 2022 در مرزهای آمریکا و کانادا جان خود را از دست دادند.

این خانواده هندی در روز 19 ژانویه 2022 در مرز میان استان «مانیتوبا» و آمریکا در حالی که از سرما منجمد شده بودند، اجسادشان پیدا شد.

به گزارش «ایندیا تایمز»، اکنون پلیس هند می‌گوید که افرادی را در این رابطه بازداشت کرده است.

پلیس هند می‎گوید دو نفر را در ارتباط با مرگ این خانواده هندی که یکی از فرزندان آنها 11 ساله و دیگری 3 ساله بوده، بازداشت کرده است.

این افراد متهم به انجام فعالیت‌های مهاجرتی غیرقانونی شده‌اند که اقدامات آنها در رها شدن خانواده 4 نفره هندی و مرگ آنها در مرزهای آمریکا و کانادا موثر بوده است.

بر اساس گزارش پلیس هند، این دو نفر در قتل چهار عضو یک خانواده که یک سال پیش هنگام تلاش برای عبور از کانادا به آمریکا جان خود را از دست دادند، با اتهامات زیادی از جمله قاچاق انسان روبرو هستند.

یک سال پس از مرگ غم‌انگیز این خانواده هندی در مرز آمریکا، همچنان افراد بسیاری در تلاش برای عبور از مرزها در شرایطی ناامن هستند.

گزارش‌ها و اسناد موجود نشان می‌‎دهد که مرگ و میر مهاجران در مرز «مانیتوبا» ممکن است بخشی از عملیات قاچاق انسان بزرگتر باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *