رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۱۹ نفر از مددجویان زندان مرکزی قزوین آزاد شدند

11:14 - 22 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۲۵۶۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
یادواره شهید احمد کاظمی با همکاری شورای راهبردی جبهه فرهنگی استان در زندان مرکزی قزوین برگزار شد.

خبرگزاری میزان- یادواره شهید احمد کاظمی با همکاری جبهه فرهنگی استان و با حضور رئیس کل دادگستری قزوین، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)، مدیرکل زندان های استان، مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان وجمعی از مسؤلین و زندانیان در زندان مرکزی برگزار شد.

مدیرکل زندان های استان در این مراسم اظهار کرد: شجاعت، تدبیر و دلاوری از جمله مهمترین ویژگی های شهید احمد کاظمی بود. او دوران جوانی خود را با حضور در جبهه های نبرد از کردستان گرفته تا جای جای جبهه های جنوب در صف مقدم مبارزه با متجاوزان گذراند و مسؤلیتهای مهم وکلیدی را برعهده داشت.

هرامی افزود: شهید احمد کاظمی در شب شهادت خود در جلسه ای ضمن اینکه حسرت می خورد که چرا شهید نشده است؛ سفارش می کند؛ شهدا خیلی به گردن ما حق دارند. این فرمانده قهرمان در آخرین دیدار خود با فرمانده معظم کل قوا مدظله العالی، تقاضای دعا برای شهادت خویش را نمود و سرانجام در نوزدهم دی ماه سال 1384 در پروازی اوج گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

مدیرکل زندان های استان بیان کرد: بمناسبت سالروز شهادت احمدکاظمی در روز نوزدهم دی ماه، با مساعدت وهمراهی رئیس کل دادگستری و مسؤلین قضایی استان 19 نفر از زندانیان آزاد و به آغوش خانواده های خود باز می شوند. همچنین به بمنظور گرامیداشت یاد وخاطره این شهید گرانقدر 19 زندانی به همراه خانواده های خود به مشهد مقدس اعزام شدند.

بهرامی خاطر نشان کرد: به مناسبت شهادت این شهید عزیز و 10 نفر از همرزمانش، 11 نفر از زندانیان نسوان برگزیده مسابقات منطقه ای قرآن کریم نیز با همکاری دارالقرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه استان به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

وی در پایان سخنان خود اذعان کرد: وظیفه ما در شرایط کنونی ادامه راه شهدا و پایداری برمسیر پرافتخار ولایت است؛ تا راه سرفرازی کشورعزیزمان را هموار سازیم. در ادامه این مراسم سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) ویژگی های اخلاقی شهید احمد کاظمی را تبیین کرد و خاطراتی از این شهید بزرگوار نقل کرد. پس از روایت گری، اجرای سرود توسط گروه انتظار واهدای کتاب زندگینامه شهید احمد کاظمی به میهمانان و زندانیان، 11 نفر از کارکنان ساعی زندانهای استان با دریافت لوح تقدیر تجلیل شدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *