تقدیر مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از دادگستری خراسان جنوبی

11:16 - 21 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۱۰۱۷
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از دادگستری خراسان جنوبی به مناسبت زحمات و تلاش‌های بی وقفه این دادگستری در اجرای طرح خدمات جهادی قضایی تقدیر کرد.

خبرگزاری میزان - محمد کاظمی فرد روز گذشته از دادگستری خراسان جنوبی تقدیر کرد. این تقدیر و قدردانی به علت زحمات و تلاش‌های این دادگستری در اجرای طرح خدمات جهادی قضایی است.

گفتنی است طرح خدمات جهادی قضایی از تیرماه امسال همزمان با هفته قوه قضاییه در مناطق محروم کشور اجرایی شده است. تنها در خراسان جنوبی بیش از ۱۰۰ نقطه محروم و کمتر توسعه یافته تحت پوشش خدمات قضایی رایگان قرار گرفتند. روستاهای دورافتاده، مرزنشین، صعب العبور مناطق عشایری جزو این مناطق هستند.

روستاهای حاجی آباد، کلاته، سرند، مصعبی بشکزی، نوکند، نوزاد، براکو چهکندک، همچنین روستاهای شهرستان اسدیه، روستاهای شهرستان نهبندان، روستای مرزی فندخت و استند از توابع شهرستان زیرکوه، روستای مختاران و نازدشت از توابع شهرستان سربیشه، روستای مرزی و محروم و اهل تسنن نوغاب و آواز از شهرستان درمیان، روستای خراشاد از توابع شهرستان بیرجند، منطقه لانو و روستای گلوباغ در فاصله ۲۰ کیلومتری مرز افغانستان برخی از این مناطق بودند.

بیشتربخوانید

۶۳ نقطه محروم استان خراسان جنوبی تحت پوشش طرح خدمات جهادی قضایی قرار گرفتند/ ارائه بیش از هزار و ۵۰۰ خدمت قضایی رایگان به مردم

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *