رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور از پویش «به احترام حاج قاسم گذشت می‌کنم» رونمایی کرد

15:54 - 12 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۷۸۸۵
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور درجریان بازدید از شعب حل اختلاف مجتمع شهید فولادی شهر کرمان از پویش «به احترام حاج قاسم گذشت می کنم» رونمایی کرد.

خبرگزاری میزان – همزمان با سفر حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه به استان کرمان جهت شرکت در مراسم سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حجت الاسلام و المسلمین صادقی، رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور نیز از شعب حل اختلاف مجتمع شهید فولادی شهر کرمان بازدید کرد.

 همچنین با حضور رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور از پویش «به احترام حاج قاسم گذشت می کنم» طی مراسمی رونمایی شد، در برگزاری این مراسم در محل زندان مرکزی کرمان، تقی زاده معاون قضایی رئیس کل و معاون توسعه حل اختلاف استان کرمان و حسینی مدیر کل زندان های استان نیز حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی در حاشیه این مراسم، اظهارکرد: نام و برکت سپهبد شهید قاسم سلیمانی موجب شد تا امروز حدود 3 هزار نفر از زندان‌ها آزاد شده و این آزاد سازی ادامه داشته باشد.

وی افزود: کمک به آزادی زندانیان تا دهه مقاومت که باید دهه مقاومت و مهرورزی نامگذاری شود، ادامه دارد و بیش از ۳ هزار نفر دیگر از زندانی‌ها آزاد می شوند.

در ادامه پویش‌های کشوری اجرا شده درسال جاری شامل «پویش بحرمت امام علی (ع) می‌بخشم، به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم» و پویش که به همت ستاد ملی صبر در سراسر کشور اجرایی شد، پویش «به احترام حاج قاسم گذشت می کنم» نیز از امروز ۱٢ دی ماه و در آستانه سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید:

گسترش صلح و سازش با اقدامات دستگاه قضا/ برگزاری پویش حسینی موجب رهایی ۱۵۸ محکوم از قصاص نفس و آزادی بیش از ۳ هزار زندانی شد

اندرزگاه جوانان زندان مرکزی به بهره برداری رسید

در جریان بازدید معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور از زندان مرکزی کرمان، اندرزگاه جوانان زندان مرکزی استان به بهره برداری رسید.

با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس مرکز توسعه حل احتلاف کشور، مهدی تقی زاده معاون قضایی رئیس کل دادگستری و معاون توسعه حل اختلاف و سیدمجتبی حسینی مدیرکل زندان‌های استان کرمان، اندرزگاه جوانان زندان مرکزی کرمان در 2 طبقه به مساحت ۸۹۰ متر با ظرفیت استاندارد ۲۰۰ نفر به بهربرداری رسید.

معاون رئیس قوه قضاییه و هیئت همراه، در راستای سند تحول قضایی و طبقه بندی بهتر زندانیان، ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف زندان مرکزی کرمان از جمله پروژه‌های عمرانی، دادرسی الکترونیک، فعالیت‌های فرهنگی و اصلاحی و اندرزگاه نسوان، اندرزگاه جوانان این زندان را مورد بهربرداری قرار دادند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین هصادقی در جمع زندانیان اندرزگاه جوانان ضمن بیان خصوصیات اخلاقی شهید حاج قاسم سلیمانی، خطاب به زندانیان اندرزگاه جوانان، گفت: از فرصت‌های موجود در زندان استفاده کنید تا با شناسایی استعدادهای خود، تهدیدات را به فرصت تبدیل کنید و بازگشتی سعادتمندانه به جامعه داشته باشید.

سیدمجتبی حسینی مدیرکل زندان‌های استان کرمان، نیز در حاشیه این بازدید با گرامی‌داشت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: این اندرزگاه در 2 طبقه به مساحت ۸۹۰ متر و با ظرفیت استاندارد ۲۰۰ نفر، به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *