کدخدایی: پرونده ترور سردار سلیمانی در مراحل نهایی است

14:08 - 10 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۵۲۰۲
رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور و شهادت سردار سلیمانی می‌گوید که قوه قضاییه پیگیری‌های خوبی در پرونده شهادت سردار سلیمانی انجام داده است.

خبرگزاری میزان – عباسعلی کدخدایی، رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور و شهادت سردار قاسم سلیمانی در میزگرد تخصصی مبارزه با تروریسم و افراطی گری در منطقه غرب آسیا ضمن تشکر از همه افرادی که تاکنون پیگیر پرونده ترور و شهادت سردار قاسم سلیمانی بودند، گفت که قوه قضاییه در بعد داخلی پیگیری‌های خوبی در این مورد داشته است.

کدخدایی افزود: پرونده مذکور در حوزه حقوقی در حال طی کردن مراحل نهایی خود است؛ هم رئیس قوه قضاییه و هم قضات، مُصر هستند که پرونده با دقت مورد رسیدگی قرار بگیرد.

رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور و شهادت سردار سلیمانی، تصریح کرد: در بُعد کیفری هم کیفرخواست به مراحل نهایی نزدیک شده است؛ امیدواریم در بُعد کیفری هم این مسئله به نتایج خوبی برسد.  

وی گفت: وزارت امور خارجه پیگیری های خوبی در زمینه پرونده ترور سردار سلیمانی داشته است.

کدخدایی در پایان گفت: اقداماتی هم با کمک مقام‌های کشور دوست و برادرمان عراق در سطوح قوه قضاییه و مقام‌های رسمی در حال انجام است؛ امیدواریم این اقدامات کمک خوبی برای پیگیری پرونده شهید حاج قاسم سلیمانی باشد؛ انشالله گزارش‌های آن‌ها هم ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *