کنعانی: شهادت سردار سلیمانی مصداق بارز تروریسم سازمان یافته دولتی است

13:46 - 10 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۵۱۷۲
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که سردار قاسم سلیمانی دارای ویژگی‌های برجسته ای بود و شهادت وی مصداق بارز تروریسم سازمان یافته دولتی است.

خبرگزاری میزان – ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در میزگرد تخصصی مبارزه با تروریسم و افراطی گری در منطقه غرب آسیا، گفت: یکی از وجوه مهم شخصیتی سردار قاسم سلیمانی، توان منحصربفرد وی در تولید قدرت بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار کرد: سردار قاسم سلیمانی دارای ویژگی تولید قدرت ملی و بین المللی برای جهان اسلام و جریان و جبهه مقاومت بود.

کنعانی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از شخصیت سردار سلیمانی به عنوان شخصیتی ملی و امتی در آن واحد، بیان کرد: این بدان معناست که ملی بودن تنافری با امتی بودن ندارد؛ کشوری بودن تنافری با جهانی بودن ندارد و حاج قاسم این دو را به خوبی باهم جمع کرد.

وی در بخشی دیگر تصریح کرد: سردار سلیمانی در حوزه ملی وحدت آفرین و اجماع ساز حول منافع ملی بود و توان قدرت سازی برای کشور داشت؛ وی به معنای واقعی کلمه شخصیتی فراگیر، فراحزبی و فراجناحی بود؛ وی سرباز ملت، نظام و کشور بود.

کنعانی، ادامه داد: سردار قاسم سلیمانی در حوزه بین المللی هم نشان داد که می‌تواند برای جهان اسلام و جبهه فراگیر مقاومت قدرت سازی کند؛ این ویژگی، ویژگی برجسته ای بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه در بخش دیگری گفت: حیات حاج قاسم وحدت ساز و قدرت ساز بود؛ شهادت ناجوانمردانه وی هم که مصداق بارز تروریسم سازمان یافته دولتی بود، قدرت ساز بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *