مزایده فوق‌العاده اموال تملیکی به ارزش 110 میلیارد ریال برگزار می‌شود

17:01 - 07 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۲۳۷۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
بر اساس اعلام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، بخشی از کالاهای تحت اختیار این سازمان در استان تهران در مزایده‌ای به فروش می‌رسد.

خبرگزاری میزان _ سعید غلامی باغی با بیان اینکه مزایده‌های فوق العاده یکی از برنامه‌های جدید سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی است، گفت: در مزایده 567 که خاص استان تهران برگزار خواهد شد 450 ردیف کالا در 60 دسته‌بندی و به ارزش ریالی 110 میلیارد ریال ارائه می‌شود.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: متقاضیان شرکت در این مزایده می‌توانند از ساعت هشت صبح روز پنجشنبه هشتم دیماه لغایت ساعت 24 روز سه شنبه سیزدهم همین ماه برای دریافت اطلاعات فهرست کالاها، شرایط مزایده و ارائه پیشنهاد به وب‌گاه مزایده الکترونیک به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه کنند.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در مزایده باید به منظور ثبت‌نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت اسنادرسمی در سراسر کشور مراجعه کنند.

عضو هیئت مدیره سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تصریح کرد: بـرگزاری مزایـده صرفاً از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت به نشانی بالا بوده و ارائـه پیشنـهاد قیمت نـیز از ایـن طـریق انـجام می پذیرد، لذا کلیه شرکت‌کنندگان د رمزایده می‌توانند از تاریخ فوق‌الذکر به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه و با استفاده از امضاء الکترونیک نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

وی با این توضیح که داشتن شماره ملی برای اشخاص حقیقی و شماره اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت برای متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است، گفت: اطلاعات ریز اقلام ارائه‌شده که شامل سکه طلا و نقره، ماشین آلات خط تولید m.d.f، ابزارآلات، مواد شیمیایی و کالایی از جمله پوشاک، لوازم یدکی و سیگار به شرط صادرات است به نشانی اینترنتی فوق قابل رویت است و بازدید از کالاهای مطرح شده، در تمامی ایام هفته از ساعت 8 تا 14 در انبارهای تملیکی استان تهران، امکان‌پذیر خواهد بود.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی همچنین پیشنهاد کرد: باتوجه به تنوع کالاهای مطرح در مزایده، قبل از ارائه پیشنهاد از کالای مورد نظر بازدید به عمل آید.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، غلامی در پایان با بیان اینکه متقـاضیان می‌توانند برای دریـافت اطلاعات بیشتر و دیدن شماره تلفن و نشانی مدیریت‌های استانی به نشانی www.tamliki.ir مراجعه کنند، ادامه داد: پیشنهادهای ثبت‌شده در سامانه مزایده الکترونیک رأس ساعت 12 روز شنبه هفدهم دیماه 1401 با حضور اعضای شورای فروش سازمان، رمزگشایی و برندگان نیز از طریق تارنمای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام می‌شوند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *