رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معاون سازمان اموال تملیکی: شاهد بهبود یافتن وضعیت انبارها از لحاظ تجهیز و سرعت در تعیین تكلیف اموال هستیم

18:36 - 05 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۰۱۰۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: درگذشته سازمان اموال تملیکی مغفول مانده بود و وضعیت مناسبی نداشت که با پیگیری دولت سیزدهم شاهد بهبود وضعیت انبارها از لحاظ تجهیز و سرعت در تعیین تکلیف اموال هستیم.

خبرگزاری میزان_ بنا به اعلام شادا، علی جمشیدی در همایش مدیران ستادی و استانی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ، اظهار کرد: ۱۶ هزار مترمربع از انبارهای این سازمان قفسه‌بندی شده و تا چند ماه آینده تمامی انبارها ساماندهی می‌شود.

وی افزود: ۷۰ میلیارد تومان منابع برای قفسه‌بندی این انبارها پیش‌بینی و تأمین اعتبار شده است.

جمشیدی با بیان اینکه کارهای برجامانده در سازمان اموال تملیکی زیاد است، گفت: یکی از وظایف این سازمان انبارداری است در حالی که ۸۰ درصد انبارها استیجاری هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: مجموعه ۱۴ هزار متر انبار برای استان خوزستان خریداری شده که ارزش این انبار ۷۶ میلیارد تومان است همچنین در هرمزگان قطعه زمینی به ارزش ۴۰ میلیارد تومان و در استان بوشهر نیز قطعه زمینی قرار است خریداری شود.

وی تأکید کرد: برای ساماندهی انبارهای اموال تملیکی باید مدیران این سازمان در استان‌ها از منابع استانی کمک بگیرند.

جمشیدی با اشاره به اصلاح ساختار و ساماندهی انبارهای اموال تملیکی گفت: رییس قوه قضاییه از انبار سازمان اموال تکمیلی در بوشهر بازدید کرد و بر اصلاح ساختار این سازمان، تسریع در تعیین تکلیف اموال و ساماندهی انبارها تأکید کردند.

وی بیان داشت: درگذشته سازمان اموال تملیکی مغفول مانده بود و وضعیت مناسبی نداشت که با پیگیری دولت سیزدهم شاهد بهبود وضعیت انبارها از لحاظ تجهیز و سرعت در تعیین تکلیف اموال هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از اصلاح ساختار و قانون این سازمان خبر داد و گفت: طبق قانون برنامه ششم توسعه هر پنج سال باید ساختار سازمان‌ها اصلاح شود این در حالی است که ساختار سازمان اموال تملیکی برای ۳۰ سال گذشته است.

جمشیدی تأکید کرد: وظیفه سازمان اموال تملیکی صرفاً انبارداری نیست؛ بلکه وظایف این سازمان پیچیده و فرایند تعیین تکلیف کالاها متنوع است؛ از این‌رو اولویت اول اصلاح ساختار این سازمان بود که ارتقا پیدا کرد.

وی گفت: مبنای توزیع نیروی انسانی با سه شاخص وضعیت پرونده‌ها، فروش و تعیین تکلیف کالاهای اموال تملیکی است در همین راستا وضعیت نیروهای انسانی را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: اموال تملیکی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *