رئیس کل دادگستری یزد: در مسیر پیشرفت کشور همراهی مدیران و مسئولان راهگشا است

13:38 - 10 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۵۱۴۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت:‌ آنچه که همواره در مسیر توسعه و پیشرفت این سرزمین راهگشا و اثر گذار بوده همراهی و همدلی همه مدیران و مسئولان است که امروز در حد اعلی وجود دارد.

خبرگزاری میزان - غلامعلی دهشیری در نشست مشترک اعضای شورای قضایی استان یزد با مجمع نمایندگان استان، اظهار کرد: آنچه که همواره در مسیر توسعه و پیشرفت این سرزمین راهگشا و اثر گذار بوده همراهی و همدلی همه مدیران و مسئولان است که امروز در حد اعلی وجود دارد.

وی با اشاره به سفر رئیس قوه قضاییه به استان یزد در شهریور ماه گذشته، تصریح کرد:‌ در این سفر مصوبات بسیار خوبی به تصویب رسید که باید تلاش شود همه این مصوبات تا حد امکان به طور کامل اجرایی شوند.

رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت:‌ همه مسئولان قاطع و محکم بر سر آرمان های نظام وانقلاب ایستاده اند و برای خدمت به مردم و پیشرفت کشور تلاش می کنند.

 دهشیری اجماع و همکاری همه ارکان حاکمیت در استان را جهت اجرایی کردن مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه به استان خواستار شد و افزود:‌ در 3 ماه گذشته تلاش شد تا برخی از مصوبات به صورت کامل اجرا شود امااجرای برخی از مصوبات نیز نیاز به همراهی و همکاری نمایندگان مجلس در مرکز و دستگاه های اجرایی دارد.

بیشتر بخوانید:

۷۸ زندانی با کمک خیران وهمت دادگستری استان یزد آزاد شدند

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *