33 دستگاه ماشین آلات راه‌سازی با اقدامات دادگستری بوشهر در مزایده به فروش رسید/ فروش 301 میلیارد تومانی کالاهای اموال تملیکی استان

12:27 - 04 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۷۷۵۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر از فروش سیصد و یک میلیارد تومانی وسائط نقلیه و کالاهای متروکه موجود در انبارهای اموال تملیکی استان در مزایده هفته گذشته خبر داد.

خبرگزاری میزان - با توجه به تأکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم صیانت از بیت‌المال و تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌‎های سراسر کشور و کالاهای موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی و گمرکات دادگستری استان بوشهر اقداماتی در این زمینه انجام داده است.

مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر در گفت‌وگو با میزان، در رابطه با اقدامات اخیر دادگستری استان بوشهر در خصوص تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی استان، اظهارکرد: با برگزاری مزایده هفته گذشته مزایده بخشی از کالاهای موجود در گمرکات و انبارهای اموال تملیکی استان برگزار شد در این مزایده 301 میلیارد تومان از کالاها به فروش رفت.

وی افزود: در این مزایده 33 دستگاه ماشین آلات سنگین راهسازی، 30 دستگاه خودرو و بخشی از کالاهای متروکه و قاچاق موجود در انبارهای اموال تملیکی بوشهر به فروش رسید.

وی مبلغ حاصل از مزایده و فروش خودرو ها و اموال مذکور را 301 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: 7 میلیارد تومان از این مبلغ از طریق حراج عمومی حاصل شده است.

بیشتربخوانید

تعیین تکلیف ۱۴ پرونده موضوع قاچاق کالا در استان ایلام/ رفع مشکلات و موانع ۱۱ واحد تولیدی با حمایت دادگستری استان

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: در مزایده هفته گذشته 600 میلیارد تومان از کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی به فروش رسید که سهم استان بوشهر 301 میلیارد تومان بود.

مهرانگیز با اشاره به تعیین تکلیف خودروهای راه سازی باقی مانده در پارکینگ های استان اعلام کرد: برنامه ریزی شده است در طول هفته جاری مزایده باقی خودروهای راه‌سازی برگزار شود که با انجام این مزایده دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف کامل این خودروها انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ در هفته های گذشته نیز 40 دستگاه از ماشین آلات سنگین راه‌سازی موجود در پارکینگ ها در مزایده به فروش رسیده بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *