رئیس کل دادگستری بوشهر: سربلندی و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم

13:18 - 04 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۷۸۵۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر، گفت: باید پاسدار خون شهدا و آرمان‌های بلند امام راحل و رهبر مقام معظم رهبری باشیم چرا که سربلندی و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی به راحتی به دست نیامده است.

خبرگزاری میزان - مراسم باشکوه گل افشانی، مرثیه خوانی، استقبال و بدرقه پیکر مطهر شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس با حضور رئیس کل دادگستری استان بوشهر همراه با اعضای شورای قضایی و کارکنان اداری و قضایی در دادگستری استان برگزار شد.

مهدی مهرانگیز در این مرلسم با اشاره به آیه « وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِی سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ؛» اظهارکرد: شهدا پس از مرگ دارای حيات طيبه‌ای می‌شوند كه خداوند به آن‌ها وعده داده است و ارتباط آن‌ها با محيط بيرون از بين نرفته و زنده و در بین ما حضور دارند.

وی تصریح کرد: امروز مفتخریم که میزبان این شهید گمنام هستیم و به برکت ایثارگری های همین شهیدان گرانقدر که جانانه در مقابل دشمنان ایستاده و خون خود را نثار کردند امنیت و آسایش و سربلندی داریم.

وی افزود: ما باید پاسدار و قدر دان خون شهدا و آرمان های بلند امام راحل و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری  باشیم  چرا که عزت ، سربلندی و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به راحتی به دست نیامده است.

بیشتر بخوانید:

۳۳ دستگاه ماشین آلات راه‌سازی با اقدامات دادگستری بوشهر در مزایده به فروش رسید

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *