دبیرکل مجمع جهانی تقریب: مولوی عبدالواحد ریگی همواره در مسیر اتحاد امت اسلامی مجاهدت کرد

15:37 - 20 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۱۰۳۵
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: مولوی عبدالواحد ریگی همواره در مسیر اتحاد امت اسلامی مجاهدت کرد و علیرغم تهدیدهای مکرر از سوی عوامل استکبار از فعالیت‌های خیرخواهانه اسلامی باز نایستاد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با انتشار پیامی شهادت مولوی عبدالواحد ریگی را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله واناالیه راجعون
بار دیگر دستان تفرقه انگیز و دژخیم دشمنان اسلام از آستین عوامل مزدور آن ها بیرون آمد و یکی از روحانیون وحدت گرا، انقلابی و رزمنده دوران دفاع مقدس را در سیستان و بلوچستان به شهادت رساند.

این عالم سرشناس و شاخص اهل سنت که از ائمه جمعه مردمی و با نفوذ منطقه خاش بود، همواره در مسیر اتحاد امت اسلامی مجاهدت نمود و علیرغم تهدیدهای مکرر از سوی عوامل استکبار از فعالیت های خیرخواهانه اسلامی باز نایستاد.

اینجانب شهادت عالم وارسته مولوی عبدالواحد ریگی را به علما ومردم شریف ایران خصوصا استان سیستان و بلوچستان، علی الخصوص مردم متدین شهرستان خاش و سایر مسلمانان تسلیت عرض می کنم. بی شک راه این شهید عزیز توسط رهروان طریق حق و عدالت همچون گذشته ادامه خواهدداشت و اینگونه ترورهای کور و ناجوانمردانه خللی در عزم امت اسلامی برای حرکت به سوی امت واحده ایجاد نخواهد کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *