کودکان؛ قربانیان خشونت صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان

10:02 - 24 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۴۹۱۶
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
کودکان فلسطینی با نرخ فزاینده ای قربانی خشونت رو به رشد رژیم صهیونیستی می‌شوند.

خبرگزاری میزان – نظامیان صهیونیست به تازگی یک دختر فلسطینی 15 ساله را یک روز قبل از روز تولدش، به شهادت رساندند تا جنایت کودک کشی شان در مسیر فزاینده ای، قربانی بگیرد.

به گزارش «میدل ایست آی»، دختر 15 ساله فلسطینی در حالی هدف اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت که سوار خودرویی در کرانه باختری اشغالی بود.

وزارت بهداشت فلسطین تایید کرد که این دختر فلسطینی یک روز قبل از تولد 16 سالگی در جریان یورش ارتش رژیم صهیونیستی به کرانه باختری اشغالی به دست نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

ضمن این که دیگر سرنشین خودروی حامل این دختر فلسطینی نیز بر اثر تیراندازی مجروح شد و اکنون در بازداشت رژیم صهیونیستی است.

براساس گزارش‌ها، نظامیان صهیونیست پس از آن که بدون هشدار به سمت خودروی حامل آن‌‌ها شلیک کردند، از ورود خودروهای امدادی به این دو نفر ممانعت به عمل آوردند.

به گفته شاهدان، این دختر نوجوان نزدیک 25 دقیقه خونریزی کرد و پس از آن صهیونیست‌ها پیکر وی را به آمبولانس فلسطینی تحویل دادند.

نظامیان صهیونیست مدت‌هاست که به دلیل اتخاذ مشی «تیراندازی برای کشتن» علیه فلسطینیان مورد انتقاد قرار گرفته اند.

 گروه‌های حقوق بشری می‌گویند که این رویکرد نظامیان صهیونیست که تقریبا هر شب در کرانه باختری مورد استفاده قرار می‌گیرد، نوعی جنایت جنگی است.

براساس گزارش‌ها، ماه اکتبر 2022 مرگبارترین ماه سال جاری میلادی است که خشونت رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان بیش از پیش تشدید شده است.

دستکم 138 فلسطینی، از جمله حداقل 30 کودک، در سال جاری در کرانه باختری به شهادت رسیدند که از زمان شروع ثبت تلفات توسط سازمان ملل در سال 2005، این مرگ‌بارترین ماه برای فلسطینیان است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *