تروریست‎ها قدرت تولید سلاح شیمیایی را دارند/زمان آغاز عملیات ادلب محرمانه است

12:11 - 19 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۱۲۰۰
معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به قدرت تروریست‎های مستقر در سوریه در ساخت سلاح شیمیایی اعلام کرد که تاریخ عملیات آزادسازی ادلب مشخص شده اما محرمانه است.

تروریست‎ها قدرت تولید سلاح شیمیایی را دارند/زمان آغاز عملیات ادلب محرمانه استبه گزارش گروه بین‌الملل ، وزارت خارجه روسیه می‎گوید که تروریست‎ها در سوریه این امکان را به دست آوردند که سلاح شیمیایی تولید کنند.

اولگ سیرومولوتف، معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به پشتیبانی‎های مادی و لجستیکی برخی طرف‎ها از تروریست‎های مستقر در سوریه گفت که طی سالیان گذشته در سوریه و عراق که دو کشور درگیر جنگ بودند اطلاعاتی به دست آمده که نشان می‎دهد تروریست‏‎ها به اسنادی درباره تولید سلاح شیمیایی دست یافته و همچنین بر تاسیسات ساخت سلاح شیمیایی تسلط پیدا کرده‎اند.

وی اظهار داشت که تروریست‎ها از خارج مورد حمایت مادی و لجستیکی مشخصی هستند.

این مقام وزارت خارجه روسیه در بخش دیگری پیرامون عملیات نظامی در ادلب می‎گوید که تمهیدات لازم برای اجرای عملیات احتمالی برای آزادسازی ادلب از وجود تروریست‎ها با رعایت جوانب انسانی صورت گرفته و به صورت محرمانه دنبال می‎شود.

وزارت دفاع روسیه نیز روز شنبه اعلام کرد که تروریست‌ها و کلاه سفید‌ها به منظور آمادگی برای حمله شیمیایی در ادلب با یکدیگر دیدار کردند.

به گفته ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه، نیرو‌های روسیه اطلاعات موثقی از دیدار گروه‌های تروریستی مانند جبهه النصره با کلاه سفید‌ها در ادلب به دست آورده‎اند.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *