هشدار فلسطینیان درباره وخامت شرایط زندان‌های رژیم صهیونیستی

10:13 - 22 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۱۹۷۷
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
اقدامات مقام‌های صهیونیست برای بدتر کردن شرایط اسرای فلسطینی در میانه اعتراض‌ها و هشدارها ادامه دارد.

خبرگزاری میزان – فلسطینیان در مورد پیامدهای ناشی از تداوم تلاش رژیم صهیونیستی برای بدتر کردن شرایط اسرای فلسطینی در زندان‌های این رژیم هشدار دادند.

به گزارش «جروزالم پست»، پس از انتشار اخباری مبنی بر انتخاب «ایتامار بن گویر»، رئیس حزب «عوتسما یهودیت» به عنوان وزیر امنیت عمومی و اظهارنظرهای او درباره سلب برخی از حقوق اسرای فلسطینی، فلسطینیان در مورد بدتر شدن شرایط اسرای مذکور و پیامدهای آن هشدار دادند.

آن‌ها می‌گویند که بدتر کردن شرایط برای اسرای فلسطینی به ویژه اسرای عقیدتی می‌تواند به انفجاری جدی منجر شود؛ انفجاری که محدود به زندان‌های رژیم صهیونیستی نخواهد بود و تمام اراضی اشغالی، کرانه باختری و نوار غزه را در برخواهد گرفت.

رئیس کمیسیون اسرا و آزادگان فلسطینی، به روزنامه فلسطینی «القدس» گفت این احتمال که ظهور راست افراطی در رژیم صهیونیستی منجر به اجرای اقدامات سختگیرانه علیه اسرای فلسطینی شود، قابل رد شدن نیست.

یکی از مقامات باشگاه اسرای فلسطینی، سازمانی که برای حمایت از زندانیان عقیدتی در زندان‌های رژیم صهیونیستی ایجاد شده، می‎گوید: مقام‌های فلسطینی در گفت‌وگو با مقام‌های رژیم صهیونیستی و برخی از طرف‌های بین المللی درباره دخالت در موضوع اسرا هشدار دادند.

وی گفت: اسرا خط قرمز هستند؛ این یکی از حساس ترین مسائل برای فلسطینی‌هاست؛ اگر کابینه دست راستی جدید رژیم صهیونیستی شروع به اعمال محدودیت‌های شدید بر اسرای فلسطینی کند، آتش جدیدی را شعله‌ور می‌کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *