افزایش شمار مراجعان به بانک‌های مواد غذایی در انگلیس

13:08 - 19 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۹۰۸۳
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
بحران مواد غذایی در انگلیس شمار بیشتری از شهروندان این کشور را به بانک‌های مواد غذایی نیازمند کرده است.

خبرگزاری میزان – تشدید بحران هزینه‌های زندگی افراد شاغل در انگلیس را نیز ناچار به مراجعه به بانک‌های مواد غذایی کرده است.

به گزارش «یو کِی دیلی»، تحقیقات « Trussell Trust»، نشان دهنده مشخصات مراجعان به بانک‌های مواد غذایی در پس تشدید بحران هزینه‌های زندگی است؛ به این معنا که اکنون شهروندان از اقشار و مشاغل متعددی ناچار به مراجعه به این بانک‌ها هستند.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که بانک مواد غذایی «نیوکاسل» در روزهای اخیر شلوغ ترین بانک مواد غذایی در سراسر انگلیس بوده است؛ این بانک مواد غذایی در سال 2018 از سوی گزارشگر ویژه سازمان ملل در موضوع فقر شدید مورد بازدید قرار گرفته بود.

دلیل بازدید مذکور، مراجعات زیاد به این بانک مواد غذایی بود که اکنون بدتر شده است.

اداره کنندگان بانک‌های مواد غذایی می‌گویند که افرادی که قبلا به بانک‌های مواد غذایی کمک می‌کردند اکنون خود برای تامین مواد غذایی با چالش جدی مواجه شده و قادر به کمک نیستند.

یک کارشناس گفت: کرونا و بحران هزینه‌های زندگی طبقات متوسط را به فقر کشانده است؛ افراد زیادی هستند که با وجود داشتن شغل تمام وقت قادر به پرداخت صورتحساب‌های خود نیستند.

بی خانمانی، نیاز به بانک‌های مواد غذایی و جیره بندی مصرف انرژی از مهم ترین پیامدهای بحران هزینه‌های زندگی برای شمار قابل توجهی از شهروندان انگلیسی است که پیشتر در شرایط مطلوب تری زندگی می‌کردند.

یک زن انگلیسی می‌گوید: سال گذشته کار خوبی داشتم، امسال در یک بانک مواد غذایی هستم؛ زندگی من در سال گذشته در مجموع 360 چرخش داشته است؛ من نمی‌توانم این دولت را به خاطر کارهایی که انجام داده، ببخشم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *