افزایش تقاضا از بانک‌های مواد غذایی در انگلیس

14:17 - 10 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۴۷۸۰
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
بانک‌های مواد غذایی در انگلیس در مورد ناتوانی غذا رساندن به گرسنه ترین افراد در زمستان هشدار می‌دهند.

خبرگزاری میزان – بیشتر بانک‌های مواد غذایی در انگلیس می‌گویند که احتمالا ناچار به رد درخواست غذای مردم یا جیره بندی مواد غذایی هستند.

به گزارش «گاردین»، بانک‌های مواد غذایی در سراسر انگلیس درباره افزایش کاملا ناپایدار تقاضا که مانع تغذیه گرسنه ترین خانواده‌های انگلیس در زمستان پیش رو می‌شود، هشدار دادند.

سازمان‌های نماینده 169 بانک مواد غذایی می‌گویند که تعداد افرادی که به دنبال دریافت کمک اضطراری هستند به شکل چشمگیری افزایش یافته است و هفته‌های آینده را تاریک و ناراحت کننده پیش بینی کردند.

70 درصد از این سازمان‌ها اعلام کردند که احتمالا ناچار به رد درخواست یا جیره بندی مواد غذایی باشند و تقریبا سه چهارم این سازمان‌ها نیز گفته‎اند که با وجود افزایش تقاضا، سطح اهدای غذا از ماه آوریل کاهش یافته است.

ضمن این که از هر پنج بانک مواد غذایی یک بانک ناچار به کم کردن حجم بسته غذا شده و بیش از نیمی از بانک‌های مواد غذایی ناچار شدند، ذخایر نقدی محدود خود را مورد استفاده قرار دهند.

این هشدار در حالی منتشر شد که انگلیس وارد مرحله جدیدی از بحران تورمی می‌شود.

مدیر عملیات پشتیبانی بحران «تلفورد» گفت: بحران هزینه زندگی برای بسیاری از مردم خطری آشکار است؛ اثرات آن هم اکنون باعث تعمیق مسائل موجود پیرامون فقر و نیاز به بانک‌های مواد غذایی و دیگر خیریه‌های رفاهی شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *