شهادت یک فلسطینی در نابلس/درگیری «عرین الاسود» با نظامیان صهیونیست

9:46 - 18 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۷۳۶۹
یک جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست در نابلس به شهادت رسید.

خبرگزاری میزان - در حمله نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی به شرق نابلس، یک فلسطینی به شهادت رسیده و سه نفر دیگر زخمی شدند.

به گفته منایع فلسطینی، در این حمله یک جوان فلسطینی ساکن اردوگاه «بلاطه» به نام «مهدی حشاش» بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

گروه مقاومت «عرین الاسود» طی بیانیه‌ای اعلام کرد که مبارزان فلسطینی پس از یورش اشغالگران صهیونیست به شرق نابلس، با آنها وارد درگیری مسلحانه شدیدی شدند.

ده‌ها صهیونیست اشغالگر از جمله شماری از اعضای کنست رژیم صهیونیستی بامداد امروز وارد آرامگاه حضرت یوسف(ع) در شرق نابلس شده و مناسک «تلمودی» را در آنجا برگزار کردند.

شمار زیادی از جوانان فلسطینی مقابل ورودی آرامگاه حضرت یوسف(ع) در شهر نابلس به حالت آماده‌باش درآمده و تهدید کرده بودند که در صورت ورود صهیونیست‌های اشغالگر به این مکان، به سمت آنان تیراندازی خواهند کرد.

13 عملیات مقاومتی و هلاکت یک صهیونیست در 24 ساعت گذشته

مرکز داده های فلسطینی «معطی» طی گزارشی اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته 13 عملیات مقاومتی علیه اشغالگران رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی به وقوع پیوسته است.

بر اساس این گزارش، در 24 ساعت گذشته یک عملیات تیراندازی به وقوع پیوسته و فلسطینیان چندین مرتبه با حملات شهرک‌نشینان اشغالگر مقابله کردند و چند مرتبه هم خودروهای آنان را مورد حمله قرار دادند.

در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی نیز از هلاکت یک صهیونیست در کرانه باختری خبر داد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *