رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هلاکت یک صهیونیست در کرانه باختری/ آزمایش موشکی مقاومت در غزه

10:39 - 17 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۵۹۴۷
شهرک‌نشین صهیونیستی که دو هفته پیش در عملیات حمله با سلاح سرد در شرق «قلقیلیه» مجروح شده بود، به هلاکت رسیده است.

خبرگزاری میزان - منابع عبری زبان اعلام کردند یک شهرک‌نشین صهیونیست که اخیرا در عملیات حمله با سلاح سرد در شرق «قلقیلیه» مجروح شده بود، به هلاکت رسیده است.

به گفته این منابع، این صهیونیست در شرق قلقیلیه با سلاح سرد مورد حمله قرار گرفته و به شدت مجروح شده بود و در نهایت بر اثر شدت جراحات وارده به هلاکت رسید.

مجری این عملیات توسط نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی بازداشت شده است.  

نیروهای اشغالگر 8 فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی در جریان عملیات یورش و جست‌وجو در مناطق جداگانه کرانه باختری، هشت فلسطینی را بازداشت کردند.

در نابلس، نیروهای اشغالگر «بلال حمایل» را نیز از خانه‌اش در شهرک «بیتا» در جنوب شهر که قبلاً مورد اصابت گلوله نیروهای اشغالگر قرار گرفته بود، بازداشت کردند.

اشغالگران همچنین «موسی دویکات»، اسیر آزاده را از خانه‌اش در «بالاتا البلد» در شرق نابلس دوباره بازداشت کردند.

در رام الله نیز اشغالگران چهار مرد جوان را از اردوگاه آوارگان «الجلازون» در شمال این شهر بازداشت کردند؛ بازداشت شدگان عبارتند از «مالک العریشه»، «جمال ابوشریفه»، «ریاض صلاح علیان» و «دیا مراد الرماحی».

منابع محلی اعلام کردند که نیروهای اشغالگر «اسامه ابومحسن»، اسیر آزاده را پس از یورش و تفتیش منزل خانواده وی در روستای «طیاسر» در شرق «طوبس» بازداشت کردند.

مقاومت در غزه در چارچوب توسعه توان نظامی خود آزمایش موشکی انجام داد

شامگاه دوشنبه مقاومت فلسطین در نوار غزه در راستای توسعه توان نظامی خود آزمایش موشکی انجام داد.

خبرگزاری «شهاب» گزارش داد: مقاومت در چارچوب نبرد آماده سازی برای توسعه توان نظامی و افزایش دقت، موشک آزمایشی را به سمت دریای مدیترانه پرتاب کرد.

مقاومت به‌عنوان بخشی از آمادگی‌های خود برای هرگونه رویارویی احتمالی با رژیم اشغالگر صهیونیستی به‌طور دوره‌ای آزمایش‌های موشک‌های آزمایشی خود را از سواحل نوار غزه تکرار خواهد کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *