رئیس کل دادگستری قزوین نسبت به مکاتبات 138 نفر دستور قضایی صادر کرد

13:33 - 17 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۶۳۵۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، در دیدار با 138 نفر از مردم قزوین، نسبت به مسائل و مکاتبات آنان دستور‌ات قضایی لازم را صادر کردند.

خبرگزاری میزان - علی شعبانی، رئیس کل دادگستری استان قزوین و حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همراه با معاونان امروز با 138 نفر از مردم قزوین دیدار و گفت‌وگو کردند.

 در این دیدار عمومی، مراجعان مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی خود را که غالباً به صورت پرونده در حوزه‌های مختلف قضایی استان مطرح است، با رئیس کل دادگستری استان و دادستان قزوین در میان گذاشتند و نسبت به مسائل و مکاتبات مربوطه، دستور‌ات قضایی لازم صادر شد.

برنامه دیدار عمومی رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، روز‌های سه شنبه هر هفته و با هماهنگی قبلی برگزار می‌شود و دیدار مردمی این هفته بصورت مجزا در حوزه ریاست دادگستری کل و دفتر دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان برگزار شد.

برنامه دیدارهای مردمی یکی از اولویت های دستگاه قضایی در سال‌جاری است و بر همین اساس طی 6ماهه نخست امسال مسئولان قضایی استان با 14 هزار و 305 نفر از شهروندان دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید:

بیش از ۱۷۸ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان قزوین آزاد سازی شد

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *