رئیس کل دادگستری استان قزوین: دستگاه قضایی استان نگاه ویژه‌ای نسبت به حوزه تولید و شرکت‌های دانش‌بنیان دارد

15:15 - 18 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۷۸۴۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان قزوین، گفت: دستگاه قضایی استان در راستای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی و شعار سال نگاه ویژه‌ای نسبت به حوزه تولید و صنعت و بخصوص شرکت‌های دانش‌بنیان داشته و دارد.

خبرگزاری میزان – علی شعبانی رئیس کل دادگستری و حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین از نمایشگاه دانش بنیان سازی تولید که به همت جهاد دانشگاهی استان قزوین در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی در حال برگزاری است، بازدید کردند.

علی شعبانی در حاشیه این بازدید، اظهارکرد: تحقق شعار سال و حمایت کامل و همه‌جانبه از تولیدکنندگان و کارآفرینان و شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از اولویت های 15 گانه رئیس قوه قضاییه در سال‌جاری است و قطعاً دستگاه قضایی استان نیز در راستای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی نگاه ویژه نسبت به حوزه تولید و صنعت بخصوص شرکت های دانش بنیان داشته و دارد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین، افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در استان از ظرفیت خوبی برخوردارند و با در نظر گرفتن اهمیت تولید باید درروند اعطای مجوز به شرکت های دانش بنیان تسریع شود و در این راستا شعبه ویژه رسیدگی به دعاوی شرکت‌های دانش بنیان نیز تعیین شده و مسائل و موضوعات این حوزه به صورت تخصصی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

حسین رجبی نیز در این بازدید بیان کرد: نامگذاری شعارسال از سوی رهبر معظم انقلاب و توجه به مسئله دانش بنیان نشان از اهمیت این موضوع در شرایط جنگ اقتصادی دارد و بی تردید تمامی دستگاه و نهادها باید به فراخور وظایف خود از این حوزه حمایت کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین همچنین تاکیدکرد: حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان در واقع اتکا به توان داخلی با استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان کشور است و به همین خاطر دستگاه قضایی استان تمام قد در جهت گره گشایی و رفع موانع تولید در حوزه دانش بنیان ایستاده و پای کار هستیم.

بیشتر بخوانید:

رئیس کل دادگستری قزوین نسبت به مکاتبات ۱۳۸ نفر دستور قضایی صادر کرد

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *