برگزاری جلسه توجیهی داوران و مربیان اعزامی به دوره ارتقای سطح آسیا

16:39 - 11 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۹۳۴۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
جلسه توجیهی حضور در دوره ارتقای سطح داوران و مربیان شورای المپیک آسیا عصر امروز درمحل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی کمیته می المپیک، به دعوت شورای المپیک آسیا، داوران و مربیان منتخب کشورمان در رشته‌های بوکس، کشتی، وزنه برداری، شنا و جودو جهت حضور در دوره‌های ارتقا سطح  در رشته‌های خود به تاشکند ازبکستان می‌روند.

نشست توجیهی این نمایندگان با حضور سید مناف هاشمی دبیرکل، سید نصرالله سجادی مشاور، فرید فتاحیان مدیر واحد بین الملل عصر امروز(چهارشنبه) در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این نشست سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن ابراز موفقیت برای شرکت کنندگان در این دوره اظهار داشت : این 5 رشته ورزشی که نمایندگان کشورمان به عنوان داور و مربی در آن حضور خواهند داشت در بازی‌های آسیایی و المپیک بسیار مهم هستند.

وی با اشاره به اینکه تیم جدید کمیته ملی المپیک از حضور در عرصه های مختلف بین المللی در حوزه های کاری متفاوت استقبال می کند، افزود: ما در این دوره در تلاشیم تا با اعزام های بیشتر و کسب کرسیهای متعدد در حوزه های بین المللی  به معرفی ورزش ایران و حمایت از آن اقدام کنیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک سپس در ادامه این ابتکار عمل شورای المپیک آسیا در برگزاری چنین دوره هایی را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در این فرصت پیش آمده ، شما به عنوان نمایندگان کشورضمن کسب دانش و تجربه لازم باید بتوانید مشارکت فعال و سازنده ای در برگزاری این دوره داشته باشید.

سید مناف هاشمی با اشاره به تجربه حضور دردوره های کوتاه مدت بین المللی افزود: من در دوره های بسیاری در کشورهای مختلف شرکت کردم که البته در حوزه ورزش نبوده، ولی آنچه در این دوره های 4-5 روزه کسب کردم معادل یک مقطع تحصیلی ارزشمند و کار آمد بوده است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان برای همه شرکت کنندگان آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه سید نصرالله سجادی گفت: این دوره برای نخستین بار هست که توسط شورای المپیک آسیا به این صورت و با این کیفیت  برگزار می‌شود، معمولا شورای المپیک آسیا پیش از این بیشتر در نقش رابط این دوره ها را مدیریت کرده است .

وی سپس با اشاره به کیفیت ورزش میزبان اظهار داشت: ازبکستان جزو چند جمهوری شوروی سابق  است که سطح ورزش خوبی دارد و توانسته در سال‌های اخیر رشد چشمگیری هم داشته باشد . این فرصت بسیار خوبی است برای شما تا ضمن آشنایی با همتایان خود در سطح آسیا از تجربیات آنها نیز بهره مند شوید.

سجادی ادامه داد: ما به عنوان کمیته ملی المپیک از شما انتظار داریم تا به عنوان نمایندگان این کشور از کیان ورزش ایران و کمیته ملی المپیک با حضور موثر خودتان دفاع کنید.

در ادامه فرید فتاحیان مدیر واحد بین الملل توضیحات لازم را برای نمایندگان اعزامی ارائه کرد.

محمد کبیری(وزنه برداری-داوری)،علی نصرتی(وزنه برداری-مربیگری)،ایوب رستمی(جودو-مربیگری)بابک مهاجری فرخزاد(جودو-داوری)فرشته قنبر پور(جودو-داوری)تکتم بیدل(جودو-مربیگری)،وحید نویدی(شنا-مربیگری)،جمال چاووشی فر(شنا-مربیگری)،حسن نهادیان(شنا-داوری)،محمد احسان قیاسی(شنا-داوری)،محمد مصلایی پور(کشتی-داوری)،فرید دژم خوی(کشتی –مربیگری)،محسن سوریان (کشتی مربیگری)مجید عباس زاده(بوکس-داوری) بابک بردبار(بوکس-داوری) نمایندگان کشورمان در دوره‌های فوق هستند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *