برگزاری چهاردهمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک

19:50 - 09 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۱۱۶۴
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
برگزاری چهاردهمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک
چهاردهمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

خبرگزاری میزان_ طبق اعلام روابط عمومی کمیته ملی المپیک، چهاردهمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک در این باره اظهار داشت:با توجه به اینکه به روز‌های پایانی سال نزدیک می‌شویم، موضوعات داخلی کمیته جزو مهمترین مباحث مطروحه در نشست‌های هیات اجرایی می‌باشد. امروز نیز پس از بحث و بررسی در خصوص موارد داخلی، پاکدل عضو محترم هیات اجرایی و سرپرست آکادمی ملی المپیک گزارش کاملی از فعالیت‌های صورت گرفته در آکادمی طی چند ماه گذشته ارائه و همچنین برنامه‌های پیش روی آکادمی ملی المپیک را برای سال آینده که به دلیل در پیش بودن بازی‌های آسیایی هانگژو و مسابقات کسب سهمیه المپیک ازاهمیت بسزایی برخوردار است ارائه و درخواست امکانات لازم را داشت.

سرپرست کاروان اعزامی به هانگژو در ادامه خاطر نشان کرد:به همین منظور قرار شد یک تیم کارشناسی ۵ نفره متشکل از دبیر کل، سرپرست آکادمی، یک یا دو نفر از اعضای هیات اجرایی و مدیران کمیته تشکیل تا نسبت به درخواست ارائه شده تصمیمات لازم اتخاذ تا بصورت یک بسته پیشنهادی توافق شده جهت نظر نهایی به هیات اجرایی ارائه گردد.

هاشمی خاطر نشان کرد: همچنین مهندس مهر علیزاده رئیس محترم فدراسیون بین المللی ورزش‌های زور خانه‌ای و کشتی پهلوانی و هیات همراه میهمان هیات اجرایی بودند که گزارشی از فعالیت‌های خود را ارائه کردند و درخواست حمایت معنوی و مادی بیشتری داشتند که در بخش معنوی مقرر شد واحد بین الملل کمیته ملی المپیک همچون گذشته در بحث مکاتبات بین المللی همکاری همه جانبه‌ای با فدراسیون داشته باشد.

وی افزود: در بخش حمایت مالی نیز خواستار توجه ویژه در بودجه سال ۱۴۰۱ و همچنین تخصیص بودجه حمایتی برای سال ۱۴۰۲ را داشتند که قرار شد در نشست بعدی هیات اجرایی که در آن به شاخص گذاری پرداخت بودجه فدراسیون‌ها پرداخته می‌شود، تصمیمات حمایتی لازم اتخاذ گردد.

هاشمی در خاتمه ابرازداشت:با توجه به گزارش خانم مهرانی مدیر محترم همبستگی در خصوص بورسیه ورزشکاران مقرر شد بر اساس تفاهمنامه تخصیصی برای هر ورزشکار، مبلغی به عنوان مابه التفاوت نرخ ارز از سوی کمیته ملی المپیک به فدراسیونی که ورزشکار بورسیه‌ای دارد پرداخت شود.

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *