رئیس دادگستری شهرستان مهران معرفی شد

15:54 - 03 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۸۸۶۸۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری ایلام، حسین علی‌رحمی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان مهران معرفی شد.

خبرگزاری میزان - در مراسمی با حضور علی عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری ایلام، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، فرماندار، اعضای شورای تامین و شورای اداری و جمعی مردم شهرستان مهران، رئیس جدید دادگستری این شهرستان معارفه شد.

در این مراسم علی‌محمدی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات عبدالکریم سبزواری در دوران تصدی مسئولیت دادگستری شهرستان مهران، حسین علی‌رحمی را به عنوان رئیس جدید دادگستری این شهرستان معرفی کرد.

علی محمدی در سخنانی با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در مهران و میزبانی مردم این خطه از زائرین حسینی در ایام اربعین، خدمت در این شهرستان را ارزشمند و مغتنم دانست.

وی ضمن بیان این موضوع که امروز نظام اسلامی با رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی توانست دنیا را به انفعال در مقابل خود بکشاند و امروز نظام اسلامی یک نظام پویاست و به همین خاطر تمام دشمنان با هم متحد شده و به جنگ جمهوری اسلامی آمده اند، گفت: باید نقشه های دشمن را شناخت که از جمله این نقشه ها ایجاد محدودیت اقتصادی برای فشار اقتصادی بر مردم و همچنین عملیات روانی با تمرکز بر نفوذ در کشور از طریق نفوذ در بین مسئولین برای ترویج فساد در بین آنان و ایجاد نارضایتی عمومی است.

علی محمدی افزود: به همین خاطر مدیر باید التزام به احکام اسلامی و التزام به ولایت فقیه داشته باشد و با تمام توان خود در خدمت مردم و انجام وظایف قانونی و تکالیف شرعی خود در قبال مردم عمل کند و صحت در عمل و سرعت در انجام کار در راستای رضایتمندی مردم داشته باشد تا پروژه دشمن برای مبارزه با جمهوری اسلامی ناکام بماند.

رئیس کل دادگستری استان ایلام خاطرنشان کرد: باید شاخص های امنیت را در استان و شهرستان بالا برد و این شاخص ها در استان ما در وهله اول عمل به تکالیف قانونی است و در وهله دوم کار جهادی تا آسیب های اجتماعی مانند فقر، بیکاری، اعتیاد و بحران هویت کنترل شوند و کاهش یابند.

وی با اشاره به این موضوع که وجود جرم و بزه نتیجه کوتاهی مسئولین است، گفت: مسئولین موظف به کنترل جرم و بزه و آشفتگی اجتماعی در جامعه هستند و بدین خاطر باید از تمام توان و ابزارها استفاده کنند.

علی محمدی میزان توانمندی پلیس را در برقراری نظم اجتماعی بسیار با اهمیت دانست و پلیس را بازوی قدرتمند دستگاه قضا در ایجاد امنیت برشمرد که در کنار سایر نیروهای مسلح بازوان نظام اسلامی در برقراری امنیت و ایجاد جامعه اسلامی منظم و پیشرو هستند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *