ارتش آمریکا در تنگنای یک بحران در زمینه خودکشی

13:22 - 04 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۵۵۹۹
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
آمار خودکشی در ارتش آمریکا به یک بحران تبدیل شده و راهکارهای اتخاذ شده در این باره تاکنون نتیجه‌ای در بر نداشته است.

خبرگزاری میزان – ارتش آمریکا در تنگنای یک بحران آماده‌باش رو به رشد است و سران خدمات نظامی پیش‌بینی می‌کنند که توانایی آنها برای استخدام تعداد کافی شهروندان در ارتش کاهش یابد.

به گزارش «فاکس نیوز»، بخشی از دلیل این بحران خودکشی در ارتش آمریکاست؛ نه تنها نظامیان استخدام شده باید نگران امنیت خود در جنگ باشند بلکه آنها اکنون باید نگران بیماری‌هایی باشند که پس از پایان دوره خدمت، آنها را دنبال می‌کند.

یک نظامی آمریکایی در این باره می‌گوید: ارتش باید برای ایجاد محیط کاری عاری از رفتارهای مضر، از جمله تجاوز و آزار جنسی، نژادپرستی، افراط‌گرایی و عوامل خطری که منجر به خودکشی می‎شود، فراهم کند.

«جوزف مارتین»، معاون رئیس ستاد ارتش آمریکا، ماه گذشته در یک هیئت مجلس نمایندگان این کشور گفت: تعداد خودکشی کهنه سربازان آمریکایی بیش از دو برابر ارقام گزارش شده فدرال است.

او گفت: ما باید نشان دهیم که در مورد پیشگیری از خودکشی در ارتش کاری انجام می‌دهیم. آخرین اعداد منتشر شده نگران کننده است.

اما تصادفی نیست که این کسری استخدام در ارتش آمریکا به دلیل تجربه سطوح تاریخی خودکشی در این سرویس ظاهر شده است.

نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد؛ ثابت شده که خودکشی یک مسئله فوق‌العاده دشوار برای ارتش آمریکاست.

ارتش آمریکا به طور خاص بالاترین میزان خودکشی خود را در سال 2021 از سال 1938 داشته که به ازای هر 100 هزار سرباز، 36.18 مورد خودکشی را به خود اختصاص داده است.

به طور مقایسه‌ای، در میان تمام بزرگسالان آمریکایی، نرخ خودکشی به ازای هر 100 هزار نفر حدود 18 مرگ است؛ علاوه بر این در میان کهنه سربازان آمریکایی، میزان خودکشی نیز کاملا از نرخ آن در میان غیرنظامیان این کشور پیشی می‎گیرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *