رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کتاب «دو امام مجاهد»؛ شش گفتار از حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای

15:40 - 29 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۵۰۰۹۷
چاپ دوازدهم کتاب «دو امام مجاهد»؛ شامل شش گفتار از حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) در تحلیل مبارزات سیاسی حسنین (علیهماالسلام) منتشر شد.

خبرگزاری میزان - چاپ دوازدهم کتاب «دو امام مجاهد»؛ شامل شش گفتار از حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) در تحلیل مبارزات سیاسی حسنین (علیهم‌االسلام) منتشر شد.

این کتاب که حاصل گردآوری و تدوین شش سخنرانی از رهبر معظم انقلاب در سالهای ۵۱ و ۵۲ شمسی‌ست، به وقایع پیرامون صلح امام حسن علیه‌السلام و قیام اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام می‌پردازد.

کتاب «دو امام مجاهد»

پویش کتابخوانی دو امام مجاهد

بعد از آغاز این پویش کتابخوانی در ماه صفر، این کتاب با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده و در حال حاضر چاپ دوازدهم آن روانه‌ی بازار نشر شده است.

از نکات برجسته این کتاب می‌توان به رعایت دقیق نکات تاریخی و استنادات زیاد اشاره کرد. همچنین اشاره رهبر معظم انقلاب در اویل دهه ۵۰ به مفهوم انقلاب و مبارزه با طاغوت از عمق بصیرت و زمانه‌شناسی ایشان حکایت دارد که در نهایت به سقوط حکومت پهلوی منجر شد.

کتاب «دو امام مجاهد»

جوایز

کتاب «دو امام مجاهد» توسط انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) منتشر شده و گفتنی ست، پویش کتابخوانی دو امام مجاهد با جوایزی به ارزش ۲۱۰ میلیون ریال در حال برگزاری است و علاقمندان می‌توانند از پایگاه اینترنتی انتشارات به آدرس www.khameneibook.ir در این پویش شرکت نمایند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *