رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دانمارک درصدد تصویب قوانین سختگیرانه تر برای مجازات مهاجران

9:16 - 06 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۸۵۵۷
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
دولت دانمارک قصد دارد مهاجران را در صورت تخلف از قانون با مجازات‌های سنگین تری روبرو کند.

خبرگزاری میزان – «مته فردریکسن»، نخست وزیر دانمارک در حالی از برنامه جدی دولت این کشور برای مقابله با باندهای جنایتکار خبر می‎دهد که به نظر می‌رسد هدف اصلی آن، اتباع خارجی در دانمارک است.

به گزارش « thelocal»، «فردریکسن»، اعلام کرد که دولت دانمارک خواهان مجازات‌های سخت تری برای جنایت‌های خشونت آمیز است و به همین دلیل در حال ارائه طرحی برای مبارزه با باندهای جنایتکار است.

وی در مورد بسته پیشنهادی جدید دولت دانمارک در مورد جنایات گروهی، گفت: طرح افزایش مجازات برای جرایم جدی، اتباع خارجی را که مرتکب جرایم خطرناک می‌شوند، هدف قرار می‌دهد.

وی در ادامه مدعی شد: سیاست مهاجرتی ارتباط نزدیکی با جرم و جنایت دارد؛ از نظر من این یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های دانمارک است.

پیشتر انتقادهای جدی به دولت دانمارک وارد و اعلام شده بود که دولت در مورد سیاست‌های افزایش نظارت به عنوان تاکتیکی برای جلوگیری از جرم، به آزادی شخصی افراد آسیب می‌زند.

دانمارک در حالی قصد دارد مجازات‌های طولانی تر حبس را برای جرایم در نظر بگیرد که این کشور به دلیل بالا رفتن جمعیت زندانیان در پی رشد خشونت‌های باندهای جنایتکار، زندانیان خود را برای تحمل دوران حبس به «کوزوو» می‌فرستد.

گروه‌های حقوق بشری مختلف، اقدام دانمارک در فرستادن زندانیان به «کوزوو» را ناقض قوانین حقوق بشری می‌دانند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *