سیستم قضایی آمریکا فقر و بی‌خانمانی را جرم‌ انگاری کرده است

9:03 - 28 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۲۵۹۷
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
سیستم عدالت کیفری آمریکا فقر و بی‌خانمانی در این کشور را به نوعی جرم انگاری کرده است.

خبرگزاری میزان – افراد برای اجتناب از سیستم عدالت کیفری آمریکا به پول نیاز دارید و افراد ثروتمند می‌توانند وکلای عالی داشته باشند، می‌توانند فورا وثیقه بگذارند و به سادگی می‌توانند از تماس با پلیس خودداری کنند.

به گزارش «فوربس»، و همانطور که نتایج تحقیقات بسیار نشان می‌دهند به هیمن دلیل است که فقر در جامعه آمریکا جرم انگاری شده است.

ممکن است مضحک به نظر برسد، اما زمانی که واقعیت‌ها را بررسی کنید، خواهید دید که این یک واقعیت است؛ به عنوان مثال این جرم‌ انگاری در بخش‌های مختلفی مانند بی‌خانمانی وجود دارد.

قوانین زیادی در سیستم عدالت کیفری آمریکا وجود دارد که رفتاری را که توسط افراد بی‌خانمان انجام می‌شود جرم انگاری می‌کند.

این نه تنها هیچ کمکی به جمعیت بی‌خانمان نمی‌کند، بلکه با وارد کردن آنها به سیستم عدالت کیفری به آنها آسیب می‌رساند؛ هنگامی که شخصی وارد سیستم عدالت کیفری می‌شود، احتمال بیشتری دارد که در سیستم باقی بماند یا دوباره در آینده گرفتار آن شود. به علاوه، هزینه‌هایی در رابطه با زندان و آزاد شدن وجود دارد، که ممکن است شرایط مالی دشوار را تشدید کند.

این امر در زمینه‌های دیگر مانند بیماری‌های روانی نیز وجود دارد؛ در طول چند دهه گذشته، بسیاری از موسسات مربوط به بیماری‌های روانی در آمریکا تخلیه و تعطیل شدند؛ این مؤسسات بدون راه حل روشنی برای چگونگی مراقبت از مردم برای پیشرفت تعطیل شده‌اند.

چرا این موضوع به سیستم عدالت کیفری آمریکا مرتبط است؟ این موضوع مهم است زیرا برخی بیمارستان‌ها تعطیل شده بودند، اما هیچ چیز دیگری برای جایگزینی آنها ایجاد نشد.

به علاوه، هنوز مراقبت‌های بهداشتی کافی در آمریکا وجود ندارد، بنابراین افراد بدون بیمه درمانی و پول نمی‌توانند مراقبت و درمان مورد نیاز خود را دریافت کنند. بسیاری از این افراد در نهایت بی‌خانمان می‌شوند.

اگر فردی دستگیر شود و به جرمی متهم شود، چه محاکمه و محکومیت داشته باشد یا نه، اگر نتواند وثیقه خود را تامین کند، نمی‌تواند از زندان خارج شود. این امر افراد فقیر را صرفا به دلیل شرایط مالی خود در زندان نگه می‌دارد که به افراد، خانواده‌ها و جوامع آنها آسیب می‌رساند.

انتهای پیام/


برچسب ها: آمریکا حقوق بشر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *