شرایط وحشتناک زندان‎ «ریکرز» نیویورک/از توهین و حمله تا تهدید به تجاوز جنسی

13:47 - 25 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۳۳۵۳
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
جمعیت بیش از حد در زندان‌های آمریکا و برخی مشکلات دیگر شرایط کاری را برای کارکنان زندان‌ها سخت کرده است.

خبرگزاری میزان – یکی از افسران سابق زندان «ریکرز» در آمریکا که از زندان‎های بدنام این کشور به شمار می‎رود از شرایط وحشتناک کار در زندان‌های این کشور سخن می‌گوید.

به گزارش «دیلی میل»، این افسر زن می‌گوید که زندان محل خدمت وی عموما از سوی زندانیان اداره می‌شده است.

این افسر سابق آمریکا به مدت دو سال در زندانی مشغول به کار بوده که 10 هزار متهم جنایی در انتظار محاکمه در آن حضور داشته‌اند.

وی در مورد حوادث وحشتناکی که در زمان کار در زندان محل خدمت خود که در جزیره‌ای بین «کوئینز» و «برانکس» در شهر نیویورک واقع شده، صحبت و فاش کرده که زندانیان «روزانه» به افسران حمله می‌کنند.

این افسر سابق آمریکا می‌گوید که همواره مورد توهین و حمله قرار گرفته و حتی تهدید به تجاوز جنسی شده است.

افرادی که در این زندان حضور داشته‌اند به دلیل جنایات خشونت آمیز مانند قتل، تجاوز جنسی، خشونت خانگی، دزدی و سرقت بازداشت شده بودند و به گفته وی زندان «ریکرز»، فقط یک جزیره پر از باندهایی است که دائماً در تلاش برای کشتن یکدیگر هستند.

افسر سابق زندان «ریکرز می‌گوید «آنها در سلول‌های خود آتش روشن می‌کردند، تقریباً همه آنها سلاح دارند (چاقو یا اشیاء تیز) و افسران هر روز مورد حمله قرار می‌گرفتند؛ هیچ محدودیتی برای کاری که این زندانیان با شما انجام می‌دهند وجود ندارد؛ ما در زمانی هستیم که زندانیان زندان را اداره می‌کنند.»

وی توضیح می‌دهد که به طور معمول برای هر نگهبان حدود 50 زندانی وجود دارد، و اگر چه برای محافظت به آنها اسپری فلفل داده می‎شود، اما برخی از زندانیان به این روند عادت کرده‌اند.

به گفته وی، زمانی که کارکنان زندان این موارد را گزارش می‌دهند، توجهی به این موضوع از سوی مقام‎های زندان‌ها صورت نمی‌گیرد و کارکنان زندان به اقدام اشتباه متهم می‌شوند.

موضوع مهم دیگر وجود مواد مخدر در زندان «ریکرز» در حجم گسترده است که از سوی افسران، افراد مسئول برنامه‌ها، پزشکان، پرستاران و غیرنظامیانی که با زندانیان ملاقات می‌کنند، وارد می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *