رژیم صهیونیستی پیشتاز قتل خبرنگاران در جهان

8:07 - 22 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۰۷۷۷۷
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
رژیم صهیونیستی با فاصله بسیار زیاد رکورد دار کشتن خبرنگاران در جهان است.

خبرگزاری میزان – یک انجمن آمریکایی در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با فاصله بسیار زیاد رتبه نخست کشتار خبرنگاران را در جهان دارد.

انجمن آمریکایی «Counter currents» (ضد جریان‌ها)، در گزارشی نوشت «جهان از قتل عمدی شیرین ابوعاقله، خبرنگار شبکه الجزیره توسط یک تک تیرانداز اسرائیلی شوکه شد. با این حال بیش از 50 روزنامه‌نگار در دو دهه گذشته توسط رژیم آپارتاید اسرائیل کشته شده‌اند.»

تجزیه و تحلیل دقیق نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی از نظر «میانگین تعداد روزنامه‌نگاران کشته شده به ازای هر 10 میلیون نفر در سال» با فاصله زیادی در جهان پیشتاز است. روزنامه‌نگاران در سراسر جهان باید این واقعیت تکان‌دهنده را گزارش کنند.

فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران گزارش داده که در 30 سال گذشته دو هزار و 658 روزنامه‌نگار در جهان کشته شده‌اند، با این حال، حتی رسانه‌های غربی که حامی رژیم صهیونیستی هستند، از کشته شدن «شیرین ابوعاقله» شوکه شدند.

رژیم آپارتاید صهیونیستی با «میانگین تعداد روزنامه‌نگاران کشته شده به ازای هر 10 میلیون نفر در سال» در صدر رده‌بندی قرار دارد.

بر اساس سرانه، کشتار روزنامه‌نگاران توسط رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی پیشتاز جهان و 73.4 برابر بیشتر از حد میانگین در کل جهان است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *